گنج زاده: کسی که عکس ملی‌پوشان را منتشر کرده نیت خوبی نداشته است/ می‌شود خیلی کارهای دیگر برای دیده شدن کرد

قهرمان کاراته جهان گفت: کسی که این عکس را منتشر کرده نیت خوبی نداشته و نه تنها خوشحالی ما را نمی‌خواسته بلکه چشم دیدن خوشحالی مردم را نیز نداشته است.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتشار عکسی از ملی‌پوشان تیم ملی کاراته در راه سفر به بازی‌های جهانی کاراته اظهار داشت: هر کسی این عکس را ببیند ناراحت می‌شود و ما خودمان نیز این عکس را داشتیم و نیازی ندیدیم تا آن را منتشر کنیم. ما سفر طولانی را پشت سر گذاشته بودیم و شب نیز نخوابیده بودیم و با توجه به زمانی که تا رسیدن قطار فرصت باقیمانده بود نیم ساعتی روی ساک‌هایمان خوابمان برد.

وی ادامه داد: کسی که این عکس را منتشر کرده است نیت خوبی نداشته و اصلا آدم خوبی نبوده و نه تنها خوشحالی ما را نمی‌خواسته بلکه چشم دیدن خوشحالی مردم را نیز نداشته است. وقتی ما به دهکده مسابقات نیز رسیدیم واقعا شرایط آنجا خوب نبود و اتاق‌ها کوچک و مانند خوابگاه بود. من قصد داشتم به استاد هروی زنگ بزنم که خود او زودتر با من تماس گرفت و گفت آشوری به دنبال هتل رفته است.

قهرمانان کاراته جهان تصریح کرد: آشوری همان شب زحمت زیادی کشید و برای تیم ملی هتل پیدا کرد اما چون وقتی بازگشته بود ما خوابمان برده بود صبح اول وقت به هتل رفتیم که همه از آن راضی بودیم و شرایط بسیار خوبی داشت. ما در این سفر هر چیزی که نیاز داشتیم از طرف مسئولان فدراسیون کاراته برای ما فراهم شد و واقعا چیزی کم نداشتیم. ما در چند ماه گذشته آنقدر خوب نتیجه گرفتیم که می‌شود مدت‌ها در خصوص عملکردمان صحبت کرد اما متاسفانه عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

گنج‌زاده در پایان تصریح کرد: ما تنها کشوری بودیم که از ۵ سهمیه خود موفق به یک طلا و چهار نقره شدیم و به جای اینکه بازخوردها این موفقیت‌ها در جامعه پخش شود با انتشار یک عکس مردم را ناراحت می‌کنند. اگر واقعا کسی دلش برای ما می‌سوزد می‌تواند خیلی‌ کارهای دیگر برای دیده شدن موفقیت‌های ما بکند نه اینکه با انتشار یک عکس بخواهد ما را به مردم نشان بدهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا