نفرات برتر دختران رده سنی امید مشخص شدند

رقابتهای کاراته رده سنی امید دختران امروز در اصفهان انجام شد و نفرات برتر کاتا و کومیته معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای کاراته قهرمانی کشور دختران امروز در سمنان و در رده سنی امید پیگیری شد و برترینهای دو بخش کاتای و کومیته انفرادی مشخص شدند.
در کاتا انفرادی: فاطمه ایمانی از تهران مقام نخست را کسب کرد، آرزو نعمتی پور از خوزستان دوم شد. ژینوس محسنی مقدم ازکرمان و فاطمه گرزین از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن ۵۰-کیلوگرم: فائزه چیذری از البرز اول شد. ادیبه گچ پز از آذربایجان شرقی در مکان دوم ایستاد. سیده حدیث پژمان از فارس و عاطفه مهرنیا از البرز مشترکاً مقام سومی را بدست آوردند.

وزن ۵۵-کیلوگرم: فاطمه زهرا خلیلی از مازندران عنوان قهرمانی را کسب کرد. زینب عیدی از خراسان رضوی دوم شد. زهرا کرم پوری ازخوزستان و حدیثه عدب براقی از تهران مشترکاً سوم شدند.

وزن ۶۱- کیلوگرم : ملیکا احدی از تهران اول شد، فاطمه عباسی از مازندران در جای دوم قرار گرفت. فاطمه زیبایی اصفهان و نجمه اسد زاده فارس مشترکاً صاحب مدال برنز شدند.

وزن ۶۸- کیلوگرم: فرزانه جعفرپور از مازندران بر سکوی اول قرار گرفت. مریم بیرامی از البرز نقره گرفت. لیلا خسروی از کرمانشاه و سیده فاطمه ساداتی از سمنان سوم مشترک شدند.

وزن ۶۸+ کیلوگرم: شنه کاظمی ازکردستان مقام نخست را بدست آورد، فاطمه حقی از تهران در مکان دوم ایستاد. آرزو ضیایی از اصفهان و شقایق امیدوند از مازندران مشترکاً عنوان سومی را کسب کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا