هروی: در لهستان نه قرعه آسان وجود دارد و نه حریف آسان

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بهترین‌ها و مدال‌آوران اوزان مختلف در رقابت‌های جهانی در لهستان گرد هم می‌ایند تا در بالاترین سطح ممکن شاهد کمیته‌های زیبا و جذاب باشیم.

به گزارش کاراته نیوز سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حضور تیم ایران در رقابت‌های لهستان عنوان کرد: مدال‌آوران هر وزن در رقابت‌های جهانی در این مسابقات حاضر هستند و این موضوع نشان‌دهنده سطح بالای این پیکارهاست. طبیعتا گرفتن نتیجه مطلوب در این میدان از هر مسابقه‌ای سخت‌تر خواهد بود زیرا قرعه خوب و یا حریف آسان وجود ندارد.

وی ادامه داد: سجاد گنج‌زاده، علی‌اصغر آسیابری و امیر مهدی‌زاده در این دور از مسابقات نمایندگی کاراته کشور را برعهده دارند. این نفرات در شرایطی به لهستان آمدند که در فاصله چند روز مانده به اعزام رقابت‌های سنگین قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتند. بعد از بازگشت از قزاقستان نفرات بدون فوت وقت فعالیت‌های آماده‌سازی را از سر گرفتند تا در فرصت چندروزه باز هم به شرایط ایده‌آل برای حضور در مبارزه برسند.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تیم ایران عنوان‌دار قهرمانی جهان است که چند روز پیش نیز با قدرت در قاره آسیا بر سکوی اولی ایستاده و این موفقیت سطح توقع را نه تنها در داخل کشور بلکه در مجامع بین‌المللی از این تیم بالا برده است. با وجود خستگی تمام بچه‌ها تلاش‌شان را خواهند کرد که نام کاراته ایران دفاع کنند و به نتیجه‌ای برسند که در شأن و در خور کاراته کشورمان باشد. هیچ حریفی در لهستان آسان نیست و امیدوارم بچه‌های‌مان مثل همیشه با غیرت و تلاش به حق‌شان برسند.

هروی اظهار داشت: حمیده عباسعلی نیز در بخش بانوان به عنوان تنها نماینده ایران در این میدان به روی تاتامی خواهد رفت و به شخصه برای او نیز آرزوی موفقیت می‌کنم. عباسعلی کاراته‌کای باهوش، با استعداد و پرتلاشی است و قطعا در صورت برنامه‌ریزی برای مبارزات می‌تواند به مدال برسد. در پایان از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که با توجه به تمام محدودیت‌های مالی بلافاصله پس از مسابقات قزاقستان تدارک سفر تیم را به لهستان دیدند و مدال‌آوران جهانی ما این فرصت را پیدا کردند تا در جمع بهترین‌های دنیا خودی نشان بدهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا