برگزاری کلاس استاژ و ارتقاء داوری در قم

یک دوره استاژ و ارتقاء داوری کاراته ازاد و کنترلی ویژه کارکنان مرد ناجا در استان قم برگزار می شود.

به گزارش “کاراته نیوز” فرماندهی انتظامی استان قم در نظر دارد یک دوره استاژ و ارتقاء درجات داوری کاراته در دو بخش کاراته کنترلی و کاراته آزاد برگزار نماید.

این دوره با پیگیری و تلاش اداره کل تربیت بدنی معاونت تربیت و آموزش ناجا و هیات کاراته ناجا از روز یکشنبه، ۱۱ تیرماه لغایت سه شنبه ۱۳ تیرماه با هدف ارتقاء دانش داوران کاراته ناجا در استان قم برگزار می شود.

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    در صورتی که تمایل دارید سرعت بارگذاری و همچنین رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو بالا ببرید تا بازدید کنندگان بیشتری را جذب نمایید مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.
    افزونه افزایش دهنده سرعت بارگذاری وب سایت یک افرونه کاملا حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن می توانید سرعت لود و بارگزاری سایت خود را به راحتی افزاش دهید و هیچ مشکلی در سایت خود مشاهده نکنید . این افزونه در رتبه ی چهارم افزونه های مرتبط قرار دارد و با نصب آن می توانید در سئو و رتبه ی مطالب سایتتان در موتور های جستجو تاثیر مستقیم بگذارید و به بهبود رتبه شما در موتور های جستجو تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه همراه باشید .
    برای دریافت نسخه حرفه ای این افزونه و مشاهده اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید
    http://www.wpparsi.ir/?p=4443

    با نصب این افزونه می توانید به راحتی در GTmetrix رتبه خود را بهبود داده و سرعت بارگذاری وب سایت را بصورت چشم گیری افزایش دهید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید نتیجه نصب این افزونه روی وب سایت خود ما را مشاهده نمایید.
    https://gtmetrix.com/reports/wpparsi.ir/YrPr98ac
    به همه دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم حتما از این افزونه برای وب سایت خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا