برگزاری سومین دوره مسابقات جام جندی شاپور در شیراز 

 سومین دوره مسابقات کاراته جام جندی شاپور طی روزهای ۸ و ۹ تیر ماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل ازسایت فدراسیون کاراته، رقابتهای کاراته جام جندی شاپور در شیراز در دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سالن شهید ربانی این شهر برگزار خواهد شد.

مسابقات تیمی در دو بخش کاتای تیمی نوجوانان-جوانان و بزرگسالان و مبارزات کومیته تیمی در رده بزرگسالان خواهد بود که به تیم های اول تا سوم جایزه نقدی تعلق می گیرد.

بر اساس این گزارش و اعلام ستاد برگزاری بازیها در بخش انفرادی به نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز ۴میلیون ریالی، ۲ میلیون ریالی و یک میلیون ریالی و در بخش تیمی هم جوایز ۸ میلیون ریالی برای تیم اول، ۴میلیون ریالی برای تیم دوم و ۲میلیون ریالی برای تیم سوم در نظر گرفته شده است.

همچنین به مربیان و سرپرستان ۹ تیم برتر و تیم اخلاق هم جوایز نقدی داده می شود.

به تیم های اول تا نهم هم به ترتیب جوایز ۱۲، ۱۰، ۸، ۶، ۵، ۴، ۳ و ۲ میلیون ریالی و به تیم اخلاق جایزه ۵ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. آیا میدانید مسابقات جایزه بزرگ جندی شاپور شیراز تیم شیراز با استفاده از شرایط میزبانی خود درکاتای تیمی و انفرادی از رده سنی امید در رده سنی جوانان استفاده کرده و با این بی اخلاقی به عنوان تیم اخلاق هم شناخته شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا