مربی تیم کاراته امید: فعلا برنامه تدارکاتی نداریم

مربی تیم کاراته امید بانوان گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا فعلا برنامه خاصی در نظر نگرفته ایم و منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.

به گزارش کاراته نیوز پگاه زنگنه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره رقابت های انتخابی تیم کاراته امید دختران گفت: مرحله اول رقابت های انتخابی تیم کاراته امید که همان مسابقات قهرمانی کشور بود به میزبانی اراک برگزار شد و مرحله دوم این مسابقات با دعوت از صد ورزشکار در بخش کومیته برگزار شد.
وی افزود: کاراته‌کاها و مدال آوران تیم سال گذشته، سکونشینان مسابقات کشوری و نفرات منتخب کمیته فنی که مدالی نگرفتند اما به لحاظ شایستگی خود به مرحله دوم رقابت های انتخابی دعوت شدند. در این مرحله برنامه ریزی به نحوی بود که کاراته‌کای برتر از بین نفرات دعوت شده پس از انجام مسابقه انتخابی به دور بعدی صعود کرد و با برنده مسابقه کشوری روبرو شد و در نهایت با نفرات اول تیم سال گذشته مبارزه کرد.
مربی تیم کاراته امید بانوان گفت: در هر وزن امید ۲ کاراته‌کا به اردوی آماده سازی تیم امید دعوت شدند که با تیم بزرگسالان تمرین می کنند. این مرحله از اردوها به مدت پنج روز ادامه دارد.
وی در خصوص برنامه های آماده سازی تیم کاراته امید به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: رقابت خاصی برای کاراته‌کاها در نظر نگرفته ایم، اما فدراسیون با توجه به شرایط در این خصوص تصمیم گیری می کند.
زنگنه ادامه داد: بانوان کاراته پتانسیل خوبی در ایران دارند و ما به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و در مسابقات جهانی هم با توجه به تغییر رده های سنی باز هم رقابت گزینشی خواهیم داشت تا به نتایج دلخواه برسیم.
پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا اواخر تیر امسال در قزاقستان برگزار می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا