سلیمی: داوری در صورت نیاز ورود می‌کند/ در مسائل فنی دخالتی نداریم

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: مسابقات به صورت ویدئوچک برگزار می‌شود و در صورت نیاز ورود می‌کنیم تا هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

به گزارش “کاراته نیوز” جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قضاوت داوران در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته اظهار داشت: تا این لحظه در بحث قضاوت داوری مشکلی نداشته‌ایم، در واقع کادر فنی هر دو بخش نوجوانان و جوانان در سالن مسابقات رقابت‌ها را نظارت می‌کنند و هیچ مشکلی در بحث داوری وجود نداشت.

وی در ادامه افزود: ما و تیم داوری در سالن مسابقات تمام رقابت‌ها را زیر نظر داریم و لحظه‌ای که مشکلی در بحث قضاوت پیش بیاید، بلافاصله برای رفع مشکل ورود می‌کنیم تا هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

وی در مورد برگزاری مسابقات با ویدئوچک گفت: مسابقات در هر دو رده به صورت ویدئوچک برگزار می‌شود و در مواقع نیاز، از طریق ویدئوچک، داوران مسابقات را بازبینی می‌کنند. همه داوران به خوبی قضاوت می‌کنند اما مسائل فنی برعهده کادر فنی است. آنها تا هر زمانی و هر چند مرحله‌ای که نیاز باشد، بازیکنان را به مصاف هم می‌فرستند و مسابقات پیگیری می‌شود. ما به هیچ عنوان در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم و فقط در صورت به وجود آمدن شبهه در بحث داوری ورود می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا