بهنام‌فر: دو ماه دیگر پیشرفت چشم‌گیر جوانان کاراته را خواهید دید/ احتمال حذف فینالیست‌‌های قهرمان کشور وجود دارد

سرمربی تیم جوانان کاراته گفت: به دنبال انتخاب شایسته‌ترین‌ها هستیم و ممکن است حتی فینالیست‌های رقابت‌های قهرمانی کشور از گردونه مسابقات حذف شوند.

به گزارش “کاراته نیوز” مهران‌ بهنام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد رقابت‌های انتخابی تیم جوانان که  از روز گذشته در حال برگزاری است اظهار داشت: سطح مسابقات انتخابی متوسط است اما پتانسیل بالا رفتن سطح فنی نفرات وجود دارد و قطعا با برنامه‌هایی که تدوین شده در دو ماه آینده تغییرات چشم‌گیری را شاهد خواهید بود.

وی ادامه داد: نفراتی که در قهرمانی کشور مدال نگرفتند ولی سطح کارشان بالا بوده به این دوره از رقابت‌های انتخابی دعوت شدند. این نفرات ابتدا با نفرات سوم مشترک هر وزن مبارزه داشتند و نفرات برتر این مبارزات با فینالیست‌های رقابت‌های قهرمانی کشور مبارزه می‌کنند. در هر وزن یک نفر را از روز گذشته در گردونه مسابقات نگه داشتیم و تنها در وزن ۵۵-کیلوگرم دو نفر باقی‌ ماندند.

سرمربی تیم جوانان تصریح کرد: هیچ کسی حاشیه امنیت ندارد و ممکن است در هر وزنی یکی از فینالیست‌های پیکارهای قهرمانی کشور حذف شود. برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر می‌شویم و به دنبال انتخاب بهترین نفرات هستیم. حریفان خوبی در قزاقستان انتظار ملی‌پوشان کشورمان را می‌کشند و باید با تمام قدرت روی تاتامی قهرمانی کشور برویم.

بهنام‌فر گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تدارک تیم صورت گرفته و کادر فنی در کنار دیگر مسئولان قطعا تمام تلاشش را برای آماده‌سازی نفرات اعمال می‌کند. امیدوارم در قزاقستان حضوری قدرتمند و پر مدال داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا