بهرامی: حریفان سرسختی در بازیهای کشورهای اسلامی داریم اما امیدواریم

مربی تبم ملی بانوان کاراته نحوه برگزاری دومین و آخرین مرحله تیم امید را تشریح کرد و از شرایط حال حاضر ملی پوشان بزرگسال و حریفان شان در بازیهای کشورهای اسلامی گفت.

به گزارش “کاراته نیوز” لیلا بهرامی مربی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی امید دختران فردا و همزمان با مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان انجام می شود که در دور اول مدعوین با هم مسابقه می دهند و نفر اول این انتخابی به مرحله بعد خواهد رفت و با نفرات سوم مشترک رقابتهای قهرمانی اراک مبارزه می کند و در نهایت نفر برتر به مصاف فینالیستهای مسابقات قهرمانی کشور اراک و نیز کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی سال گذشته خواهد رفت.

وی افزود: در صورتی که شرایط سنی و وزنی کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی در سال گذشته تغییر کرده باشد باید در مرحله اول و همراه با مدعوین به مصاف دیگر کاراته کاها بروند و در غیراینصورت، این نفرات در مرحله آخر به میدان می روند.

مربی تیم ملی بانوان در مورد اینکه چند نفر در اردو باقی خواهند ماند، گفت: در هر وزن ۲ کاراته کا و در برخی از اوزان در نهایت ۳ نفر به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان که تیر ماه برگزار می شود، راه خواهند یافت.

وی با اشاره به تمرینات تیم ملی کاراته امید در کنار تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: اردوی تیم امید از پس فردا (سه شنبه) آغاز خواهد شد.

بهرامی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان گفت: مرحله دوم اردوی این تیم از ۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا ۹ اردیبشهت ماه هم ادامه خواهد داشت و پس از استراحت چند روز، مرحله سوم اردو برگزار خواهد شد و کاراته کاها تا زمان اعزام به بازیهای کشورهای اسلامی در اردو خواهند ماند.

وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی فرصت کمی در اختیار داریم اما با همین شرایط امیدوارم نتیجه خوبی بدست آوریم. مطمئنا برای رقابتهای قهرمانی آسیا شرایط بهتری خواهیم داشت.

بهرامی در مورد حریفان تیم ایران در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: مصر، آذربایجان، ترکیه و مراکش کاراته کاهای خوبی دارند که در سطح جهانی صاحب مقام و عنوان هستند، البته کاراته کاهای ما هم دست کمی از حریفانش ندارند و در یک روز خوب می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

مربی تیم ملی بانوان در خصوص بازگشت عباسعلی به تیم ملی گفت: بی تردید عباسعلی یکی از کاراته کاها خوب آسیا و جهان است.مصدومیت باعث شده بازیهای کشورهای اسلامی را از دست بدهد اما پس از موفقیت در پیکارهای انتخابی امیدوارم بار دیگر در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا