پایدار: نتایج قابل قبولی در رقابت های قهرمانی کشور کسب کردیم/ اولین مرحله انتخابی تیم پاس قوامین پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

دبیر هیات کاراته ناجا: تیم ناجا نتایج قابل قبولی در رقابت های قهرمانی کشور در رده های پایه کسب کرد.

ابوالقاسم پایدار دبیر هیات کاراته ناجا در گفتگو با خبرنگار کاراته نیوز عملکرد بازیکنان تیم ناجا در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان، جوانان و امید را خوب ارزیابی کرد و گفت: الیاس محمدزاده که در رقابت های قهرمانی کشور مریوان  به دلیل مشمول بودن به عنوان بازیکن تیم ناجا در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود به مقام اول دست یابد. البته امیررضا میرزایی که سال گذشته در رقابت های آسیایی اندونزی حضور داشت با نظر کادر فنی در این رقابت ها حضور نیافت تا به صورت مستقیم در دور دوم انتخابی ها حضور پیدا کند.همچنین رامین قره گوزلو و احد اسماعیلی دیگر نمایندگان تیم ناجا بودند که با شکست برابر حریفان از دور مسابقات کنار رفتند.

وی ادامه داد: الیاس محمدزاده و امیررضا میرزایی دو بازیکن تیم ناجا توانستند با شکست رقبای خود در مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم امید که همزمان با مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان در استان قم برگزار شد، جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کنند.

سرمربی تیم کاراته ناجا با اشاره به انتخاب کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان، عنوان کرد: این مربیان با تصمیم و صلاحدید ریاست فدراسیون و هیات رئیسه فدراسیون کاراته برای هدایت این رده انتخاب شدند و بنده به عنوان یک مربی برای آقایان بهنام فر و روحانی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت می کنم.

پایدار در ادامه افزود: بنده از خانواده کاراته درخواست می کنم به جای انتقاد و ایجاد همهمه رسانه ای برای کسب کرسی در تیم ملی، این فرصت را به این عزیزان بدهند تا تیم ملی را در آرامش محیای حضور در رقابت های آسیایی کنند.

سرمربی تیم پاس قوامین در رابطه با برنامه هیات کاراته ناجا برای حضور در لیگ های کشور، گفت: سال گذشته تیم کاراته ناجا تحت عنوان تیم پاس قوامین در سه رده تیمداری کرد و توانست با ثبت یک رکورد تاریخی در هر سه رده بر روی سکو قرار بگیرد. تیم پاس قوامین در دو رده نوجوانان و آینده سازان با اختلاف نزدیک نسبت به تیم های اول در جایگاه دوم قرار گرفت و در سوپرلیگ کاراته نیز با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر بیشتر تیم ها بود بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی تشریح کرد: با توجه به ابلاغی که از سوی معاونت تربیت آموزش ناجا صورت گرفت، قرار بر این شد تا با یک برنامه ریزی چشمگیر و با استفاده حداکثری از فرزندان کارکنان ناجا در لیگ رده های پایه و سوپرلیگ کاراته کشور حضور پیدا کنیم. بر همین اساس اولین مرحله انتخابی تیم پاس قوامین پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تا به امید خدا با برگزاری اردوهای آماده سازی مدون تیمی قوی را راهی رقابت های لیگ کشور کنیم.

پایدار در پایان با تشکر از ریاست فدراسیون کاراته، خاطر نشان کرد: امیدوارم فدراسیون با توجه به قول هایی که داده بودند، حمایت های خود را نسبت به هیات کاراته ناجا دریغ نکنند. با توجه به اینکه حضور نهادها، سازمان ها و ادارات در حوزه ورزش یک فرصت بسیار خوب است، مسئولین فدراسیون نیز حمایت بیشتری از نهادها، سازمان ها و ادارات داشته باشند تا در نهایت این بخش ها با توجه به زیرساخت های خوبی که از نظر امکانات و نیروی انسانی دارند به عنوان بازوان پرقدرتی برای فدراسیون کاراته مثمر ثمر باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا