فرجی: گیلان یکی از قطب های کاراته ایران است

اعضای هیات رئیسه هیات کاراته گیلان به همراه مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان این استان و عضو کمیته فنی فدراسیون با مسئولین فدراسیون کاراته دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، اعضای هیات رئیسه هیات کاراته گیلان به همراه مسعود رهنما مدیر کل و عضو کمیته فنی فدراسیون ایران و جهان امروز(سه شنبه ۲۹ فروردین ماه) با حضور در فدراسیون کاراته با رئیس و دبیر این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار محمدصادق فرجی ازکاراته گیلان به عنوان یکی از قطب های کاراته کشور یاد کرد و گفت: در مسابقات ۲۵ سال اخیر، کاراته گیلان همواره سهم بسزایی در مدال آوری ورزش ایران در مدالهای آسیا و جهانی داشته است بطوری که در ۶ دوره حضور در بازیهای آسیایی، کاراته گیلان تقریباً یک چهارم مدالهای طلای کاراته را کاراته کاهای گیلان بدست آورده اند و این آمار قابل توجه و خوبی است و نشان می دهد که کاراته گیلان پتانسیل بالایی دارد.

فرجی گفت: کاراته گیلان در ۲ سال اخیر در بخش بانوان وضعیت مطلوبی داشته و انتظار داریم در بخش مردان هم به شرایط مطلوب تری برسد.

فرجی در خاتمه با اشاره به میزبانی خوب مسابقات قهرمانی کشور در استان گیلان تصریح کرد: شاهد یکی از بهترین میزبانی ها بودیم که جا دارد از مسعود رهنما مدیر کل ورزش این استان و مسئولین هیات کاراته گیلان تشکر و قدردانی کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا