هروی: روحانی قلبش برای ایران می‌تپد/ حسین در دنیای کاراته پرافتخار و بی نظیر است

سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: حسین روحانی یک قهرمان پرافتخار در ایران و دنیا است که هم در زمینه قهرمانی و هم در عرصه مربیگری بی‌نظیر بوده و هرجا که باشد قلبش برای ایران می‌تپد.

به گزارش “کاراته نیوز” سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پایان مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته، گفت: مرحله اول اردوهای تیم ملی کاراته به پایان رسید، خوشبختانه در این مرحله تمام برنامه‌هایی که مدنظرمان بود به خوبی اجرا شد. از هیأت کاراته استان قزوین و  استانداری این شهر واقعاً تشکر می‌کنم آنها میزبان بسیار خوبی بودند و حتی در پایان مرحله اول اردو، استاندار قزوین در حد توان خود به ملی‌پوشان هدیه داد که این موضوع باعث شارژ روحی آنها شد.

وی در ادامه، افزود: مرحله دوم اردوها از یکم تا نهم اردیبهشت ماه در تهران پیگیری خواهد شد و ان‌شاءالله در دو مرحله باقیمانده بتوانیم شرایط اردوها را آماده نگه داریم و ملی‌پوشان در پایان اردو با شرایط ایده‌آل راهی مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی شوند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که گویا حسین روحانی با پیشنهادی که از یک کشور آسیایی دارد تصمیم به جدایی از کادر فنی تیم ملی دارد و آیا در مورد این موضوع با شما صحبت کرده است یا خیر، گفت: در حال حاضر حسین روحانی تمام تمرکز خود را روی اردوهای تیم ملی گذاشته است. اگر شرایط مهیا شود ما هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. در حال حاضر تمام هدف مشترک ما حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب بهترین نتیجه است.

هروی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: حسین روحانی یک قهرمان پرافتخار در ایران و دنیا است که هم در زمینه قهرمانی و هم در عرصه مربیگری بی‌نظیر بوده است. او در هر دو زمینه برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است. من مطمئن هستم هر جا که باشد قلب او با ایران است. مطمئناً حسین روحانی اگر با پیشنهاد مربیگری در یک کشور دیگر را قبول کرده قطعا با همفکری مسئولان فدراسیون و کادرفنی بوده است. او برای گرفتن تصمیم نهایی با من مشورت کرده است. همه ما خوشحالیم از این که او قرار است به عنوان یک مربی لژیونر هدایت کاراته یک کشور دیگر را بر عهده بگیرد. از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا