روحانی در تیررس ازبک‌ها/ ویشگاهی: هیچ صحبتی نداشتم

در صورت جدایی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته، یک مربی جدید جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرنگار مهر، حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان برای قبول مسئولیت هدایت تیم ملی این کشور است.

در صورتی توافق با ازبکها، روحانی به زودی راهی این کشور شده و در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی هدایت تیم ملی ازبکستان را برعهده خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که در صورت عقد قرارداد روحانی با ازبکها، یک مربی جایگزین وی در کادر فنی تیم ملی خواهد شد. روز گذشته از جاسم ویشگاهی به عنوان مربی مورد نظر برای عضویت در کادر فنی نام برده شد.

در همین مورد جاسم ویشگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از چنین موضوعی اطلاع ندارم. هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده و علاقه ای هم ندارم جایگزین شخص دیگری شوم. روحانی اسطوره کاراته ایران است و باید به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: اگر قرار است اتفاقی بیافتد باید جلساتی حضوری برگزار و صحبت های لازم صورت گیرد. من امروز از سوئد راهی بلژیک شده و پس از چند روز برگزاری کلاس آموزشی راهی تهران می شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و کادر فنی این تیم با حضور هروی، روحانی، سلطانی و حسنی پور تشکیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا