سرمربی تیم کاراته جوانان: در سه سال گذشته علاقه ای برای مربیگری نداشتم

سرمربی جدید تیم کاراته جوانان ایران با تاکید براینکه در زمان فعلی شرایط برای کار و رسیدن به موفقیت فراهم است، گفت: در سه سال گذشته علاقه ای برای فعالیت در تیم های ملی نداشتم.به گزارش “کاراته نیوز” «مهران بهنام فر» که اخیرا به عنوان سرمربی تیم کاراته جوانان ایران در بخش پسران انتخاب شده است در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: پس از مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون داشتم و شرایط را فراهم دیدم، پیشنهاد سرمربیگری را پذیرفتم.
وی در مورد دلیل دوری از تیم های ملی در سه سال گذشته، عنوان کرد: در آن زمان به هیچ عنوان شرایط برای کار کردن فراهم نبود به همین دلیل علاقه ای به فعالیت نداشتم.
بهنام فر که سابقه چند دوره حضور در کادر فنی تیم های بزرگسالان، امید و جوانان را در کارنامه دارد، تصریح کرد: کاراته برای نخستین بار در المپیک رده سنی جوانان که سال آینده در آرژانتین برگزار می شود، حضور دارد. این مساله هم برایم از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با تاکید براینکه توان موفقیت در رده سنی جوانان را در خود می بیند، توضیح داد: سیاست فدراسیون این بود تا مربیان قهرمان پرور و موفق نیز در کادر فنی حضور داشته باشند و به همین دلیل «رضا میدان لو» که شاگردانش در قهرمانی کشور به سه مدال طلا دست یافته و قهرمان شدند با من همکاری می کند.
سرمربی تیم جوانان کاراته ایران افزود: «رضا عزیزی» و «احسان حیدری» که به تازگی از دنیای قهرمانی کنار رفته و انگیزه بالایی دارند هم در کادر فنی حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه کاراته کاهای رده سنی جوانان از شرایط روحی خاصی برخوردار هستند، اظهار داشت: به همین دلیل در نظر دارم تا از «علی فداکار» که دارای مدرک فوق لیسانس روانشانسی است در صورت موافقت فدراسیون در کادر فنی استفاده کنم.
بهنام فر در ادامه اعلام کرد که مسابقات انتخابی این رده سنی دوم و سوم اردیبهشت ماه برگزار و اردوهای آماده سازی آغاز می شود.
وی در مورد مسابقات آسیایی و جهانی سال جاری، گفت: ابتدا به قهرمانی آسیا در قزاقستان فکر می کنم. تیم ایران سال قبل در قهرمانی آسیا تنها دو برنز کسب کرد و اکنون توانایی این وجود دارد که هر پنج وزن به موفقیت برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا