روحانی: فعلا در خدمت تیم ملی کاراته‌ام، اما با یک کشور خارجی مذاکره کرده‌ام/ هنوز چیزی معلوم نیست

مربی تیم ملی کاراته گفت: با فدراسیون کاراته یک کشور آسیایی وارد مذاکرات اولیه شده‌ام و به زودی به جمع‌بندی نهایی خواهم رسید.

به گزارش “کاراته نیوز” حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مذاکرات اولیه با یک کشور آسیایی برای هدایت تیم ملی کاراته آن کشور، گفت: طبق پیشنهادی که طی مدت اخیر داشتم سرانجام با فدراسیون کاراته یک کشور آسیایی وارد مذاکرات اولیه شده‌ام و به زودی به جمع‌بندی نهایی خواهم رسید. هر دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کرده‌ایم و طی چند روز آینده تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: بنده پیشنهادات مالی خود را به آنها ارائه کرده‌ام و هیچ‌گونه مخالفتی از سوی آنها مطرح نشد و قطعاً طی روزهای آینده توافقات نهایی انجام خواهد شد.

روحانی در پاسخ به این سؤال که در صورت امضای توافقنامه نهایی آیا پس از بازی‌های کشورهای اسلامی، راهی کشور مربوطه خواهید شد یا خیر، گفت: در حال حاضر در خدمت تیم ملی هستم و تمام تمرکزم روی کاراته کشورمان است. این موضوع را من با دبیر فدراسیون در میان گذاشته‌ام که در صورت نهایی شدن توافقات نهایی، قطعاً همکاری من با تیم ملی در این مقطع به پایان خواهد رسید، اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.

دارنده چندین مدال مسابقات جهانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: قطعاً بعد از کشورهای اسلامی، راهی کشور مربوطه خواهم شد، شاید هم پس از مسابقات قهرمانی آسیا باشد،‌ هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و پس از مشخص شدن آن، نام کشور و زمان اعزام من به آنجا اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا