حضور رئیس فدراسیون کاراته در سالن برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته دراستان قم حضور یافت و ضمن دیدار با مسئولین ورزش استان، با حضور در محل برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان از نزدیک نظاره گر مبارزات بود.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محمدصادق فرجی روز گذشته و در نخستین روز از پیکارهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی)رده های سنی نوجوانان و جوانان در استان قم حضور یافت و از نزدیک نظاره گر مبارزات کاراته کاها بود.

وی پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات با حسن عابدی رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

فرجی در این دیدار از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مطلوب رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در قم تشکر کرد و ضمن اشاره به برنامه های این فدراسیون در سال ۹۶ گفت : تیم ملی بزرگسالان اردیبهشت ماه در بازیهای کشورهای اسلامی باکو آذربایجان و تیر ماه مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده های سنی در قزاقستان شرکت خواهد کرد که امیدوارم تیم کشورمان نتایج شایسته و در خور نام ایران کسب کند.

در این دیدار علیرضا برخوردار رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم، سلماسی دبیر کمیته استان‌های فدراسیون و روح‌الله رمضانی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان قم نیز حضور داشتند.

رقابتهای قهرمانی کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان پسران از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا