جاسم ویشگاهی با تیم ملی کاراته سوئد قطع همکاری کرد

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته سوئد بعد از سه سال همکاری، روز گذشته با فدراسیون کاراته این کشور قطع همکاری کرد.


به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرنگار مهر، جاسم ویشگاهی کاراته کای سابق تیم ملی کاراته که در سه سال گذشته مسئولیت هدایت تیم ملی سوئد را برعهده داشت، پس از چند روز مذاکره با مسئولان فدراسیون این کشور، سرانجام با این تیم قطع همکاری کرد و به زودی به تهران بازمی گردد.

تیم ملی سوئد در مدت سه سال فعالیت ویشگاهی، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و کاراته کاهhی این کشور در رقابتهای جهانی، قاره ای و لیگ های جهانی مبارزات خوبی را به نمایش می گذارند. کسب یک مدال برنز از رقابتهای زیر ۲۱ سال اروپا و سه مدال برنز لیگ های جهانی  از مهمترین دستاوردهای ویشگاهی در سوئد بود.

مشکلات شخصی و شغلی در ایران باعث قطع همکاری ویشگاهی با سوئدی ها شده است. مسئولان کاراته این کشور امیدوارند وی با رفع مشکلات خود  از ابتدای سال بعد یکبار دیگر هدایت تیم ملی سوئد را برعهد بگیرد. ویشگاهی برای برگزاری یک دوره سمینار فنی به بلژیک دعوت شده و پس از آن به ایران بازمی گردد.

جاسم ویشگاهی، آموزش کاراته را از سال ۱۳۶۶ نزد استاد صیدگر در بندر انزلی آغاز کرد. وی از سال ۷۶ وارد تیم ملی شد. وی در مدت بیش از ۱۰ سال حضور در ترکیب تیم ملی در رده های سنی مختلف، نزدیک به ۳۰ مدال رنگارنگ کسب کرده که ۳ مدال طلای جوانان آسیا، ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز امیدهای جهان، ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمانی آسیا، طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان، دو طلا و یک نقره بازیهای آسیایی دوحه، گوانگژو و بوسان از مهمترین آنهاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا