سه جابه‌جایی در انتخابی نهایی بانوان

مرحله پایانی انتخابی تیم ملی بانوان برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پیکارهای لیگ جهانی امارات و مسابقات کشورهای اسلامی عصر امروز (۱۳۹۶/۰۱/۰۵)با حضور ۱۳ کاراته کا برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری “کاراته نیوز” آخرین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور هر چه پرقدرت تر در رقابت های لیگ جهانی امارات و کشورهای اسلامی، عصر امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که در پایان در سه وزن، بازیکنان منتخب نسبت به نفرات انتخاب شده در مرحله ی قبلی تغییر کردند.

وزن ۵۰- کیلوگرم/

نسرین دوستی با شکست زهرا طرازپور به عنوان نفر نخست وزن خود شناخته شد. در حالیکه در انتخابی مرحله قبل زهرا طرازپور با شکست حریفان خود به عنوان نفر اول وزن خود شناخته شده بود.

وزن۵۵- کیلوگرم/

طراوت خاکسار در این مرحله نیز همچون مرحله قبل با شکست حریفان به عنوان نفر اول وزن خود باقی ماند. همچنین فاطمه چالاکی به عنوان نفر دوم این وزن شناخته شد.

وزن۶۱- کیلوگرم/

در این وزن رزیتا علیپور توانست عنوان نفر اول وزن ۶۱- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد. همچنین دلارام دوستی با شکست شیما آل سعدی به عنوان نفر دوم این وزن شناخته شد.

وزن ۶۸-کیلوگرم/

در این وزن و به مانند انتخابی دوره گذشته بهنوش نجفی با غلبه بر مبینا کاویانی به عنوان فرد نخست این وزن شناخته شد.

وزن ۶۸+ کیلوگرم/

محدثه آقایی در غیاب حمیده عباسعلی مصدوم توانست با شکست سایر رقبا جایگاه خود را به عنوان نفر نخست این وزن تثبیت کند. اما برخلاف انتخابی مرحله گذشته زهرا برزگر با شکست مونا غلامی توانست به عنوان نفر دوم در این وزن باقی بماند.

به این ترتیب با برگزاری انتخابی روز پنجم فروردین، جایگاه سه بازیکن در ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا