داداشی: بی مهری مسئولین مازنی، اسپانسرها را فراری داد.

به گزارش “کاراته نیوز”  تیم نساجی نوین مازندران در اولین حضور خود در لیگ برتر کشور توانست بر روی سکوی دوم قرار بگیرد.

اسماعیل داداشی سرمربی تیم نساجی نوین در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بالا بودن کیفیت مسابقات و نزدیک بودن سطح تیم ها با یکدیگر، عنوان کرد: به حدی سطح رقابت های لیگ به هم نزدیک بود که تا روز پایانی کسی نمی توانست تیم های سکونشین را بشناسد.

وی ادامه داد: طبق آماری که در سازمان لیگ حضور دارد بازیکنان تیم نساجی نوین مازندران، با پایین ترین میانگین سنی در لیگ امسال دست به کار بزرگی زدند. تیم ما در تلاش بود تا طی یک پروسه سه ساله و با حضور بازیکنان جویای نام و مستعد در بالاترین سطح این رقابت ها حضور یابد.

سرمربی تیم نساجی نوین با بیان  اهداف مدیریت مجموعه نساجی نوین در لیگ کاراته، گفت: از ابتدا هدف مدیریت تیم و دوستان من در کادر فنی به دنبال آن بودیم تا با استفاده از بازیکنان غیرملی بومی در این پیکارها استفاده کنیم. در راستای این هدف تیم امسال ما با اکثریت بازیکنان مازنی شکل گرفت و خدا را شاکریم که توانستیم اولین مدال تاریخ لیگ کاراته استان مازندران را به دست آوریم.

داداشی با گلایه از عملکرد مسئولین مازندرانی، گفت: متاسفانه تا به امروز که تیم ما توانست بر سکوی دوم قرار بگیرد هیچکدام از مسئولین استانی به خود زحمت ندادند و حتی یک تماس نگرفتند و بی مهری های صورت گرفته توسط مسئولین مازندرانی در طول یکسال گذشته موجب دلسردی مدیریت و اعضای کادرفنی ما شده است تا حدی که کل مجموعه تیم برای حضور در سال آینده منصرف شده اند.

وی افزود: مطمئنا اگر این کم لطفی ها از سوی مسئولین کاراته استان صورت نمی گرفت، من به کمک مهندس مسعود حسن زاده مدیریت تیم نساجی نوین که از خیرین بومی و علاقه مندان به ورزش بودند می توانستیم در صدد ساخت خانه کاراته برای استان مازندران باشیم.

داداشی نحوه برگزاری مسابقات لیگ را مطلوب دانست و گفت: جا دارد از همین رسانه از آقای مومنی و همکارانشان تشکر کنم که در نبود زمان کافی و سالن مناسب توانستند به خوبی مسابقات را تا پایان سال به اتمام برسانند. البته امیدواریم تا در زمان برگزاری این رقابت ها دقت بیشتری شود تا بتوانیم در راستای اهداف فدراسیون کاراته، کمکی به تیم های ملی ما صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شرافت داوران ایرانی زبانزد است، گفت: امیدوارم مسئولین فدراسیون کاراته این قشر زحمتکش کاراته که همواره مورد ظلم واقع می شوند را بیشتر مورد حمایت خود قرار دهند. قضاوت داوران در هفته های پایانی با حضور جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشور که از نخبگان داوری کاراته ایران و جهان است، بدون نقص و ایراد بود.

سرمربی تیم نساجی نوین در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت مجموعه تیم، گفت: نفرات زیادی در این مسیر به ما کمک کردند که تنها به گروهی از آنها اشاره خواهم کرد. آقایان جواد محمدزاده و سجاد حسین زاده به عنوان مربیان تیم در کنار ما بودند. همچنین از جناب آقای تورج چالاکی مدیرفنی تیم و حسین کوهی مربی بدنساز تیم نساجی نوین که بدون هیچ چشم داشتی در این راه همواره پشتیبان ما بودند تشکر ویژه ای می کنم. همچنین از تمامی بازیکنان تیم که با کم و کاستی های تیم ما کنار آمدند نیز تشکر می کنم. در پایان هم فرا رسیدن سال نو را به تمامی خانواده کاراته تبریک عرض می کنم.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا