برترینهای انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

پس از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برترینهای اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان صبح امروز(یکشنبه ۲۲ اسفند ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که پس از پایان انتخابی نفرات برتر هر وزن مشخص شدند و دعوت شدگان به اردو پس از جلسه کادر فنی متعاقباً اعلام می گردد.

مبارزات امروز را محمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون نظاره گر بودند.

در رقابتهای انتخابی امروز، در وزن ۵۵-کیلوگرم، مجید حسن نیا و میعاد یاری ۴ بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم حسن نیا ۳ برد و یاری یک پیروزی بود. ابتدا حسن نیا ۵ بر ۳ میعاد یاری را شکست داد و در دومین مبارزه ۹ بر ۵ پیروز شد. سومین مبارزه را یاری ۴ بر ۲ به برتری رسید. مبارزه چهارم را حسن نیا ۷ بر ۲ به سود خود پایان داد.

در پایان مجید حسن نیا از ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت و میعاد یاری از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

در وزن ۶۰-کیلوگرم، امیر مهدی زاده در ۲ مبارزه با نتایج مشابه ۲ بر یک عبداله ولدی را شکست داد. سپس ۵ بر یک مصطفی روستا را برد.
در دیگر مبارزه این وزن مصطفی روستا در حالی که یک بر صفر از عبداله ولدی پیش بود به دلیل اخطار جوگای هاتسوکو شد و ولدی پیروز میدان گردید. در مبارزه دوم این کاراته کاها هم در حالی که دو بازیکن به تساوی ۵ بر ۵ رسیده بودند، ولدی به دلیل گرفتن اخطار هانسوکو و بازنده شد.
دیدار سوم ولدی و روستا ۸ بر۶ به نفع روستا تمام شد.

در نهایت در این وزن امیر مهدی زاده از ۳ بازی، ۳ برد، مصطفی روستا از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و عبداله ولدی از ۴ بازی یک برد و ۳ باخت کسب کردند.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، سعید احمدی یک بر صفر رضا عنایتی را برد در دومین مبارزه در حالی که احمدی ۶ بر صفر از عنایتی عقب بود هانسوکو شد.
حسین سمندر و رضا عنایتی هم به تساوی صفر بر صفر رسیدند که با رای داوران سمندر در هانتی برنده شد. دومین دیدار این ۲ کاراته کا با نتیجه ۴ بر ۳ به سود عنایتی پایان پذیرفت.
دیدار بین سعید احمدی و حسین سمندر هم با نتیجه ۲ بر یک به سود احمدی خاتمه یافت. در مبارزه دوم این ۲ بازیکن، به دلیل مصدومیت حسین سمندر در همان ثانیه های ابتدایی مبارزه از ناحیه کشاله ران، سعید احمدی برنده شد.

در نهایت در این وزن، سعید احمدی با ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت، رضا عنایتی از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و حسین سمندر از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

در وزن ۷۵-کیلوگرم، دیدار بین علی اصغر آسیابری و ابراهیم حسن بیگی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود حسن بیگی پایان پذیرفت. دیدار دوم را هم حسن بیگی با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد.
بهمن عسگری ۶ بر ۴ مقابل ابراهیم حسن بیگی نتیجه را واگذار کرد.
علی اصغر آسیابری هم ۴ بر صفر از سد بهمن عسگری گذشت.

در پایان مبارزات این وزن، ابرهیم حسن بیگی از ۴ بازیع ۴ برد، علی اصغر آسیابری از ۴بازی، ۲ برد و ۲ باخت و بهمن عسگری از ۴ بازی، ۴ باخت کسب کردند.

در وزن ۸۴-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب یک بر صفر محسن برخورداری را مغلوب کرد.
مهدی قراری زاده مقابل علی فداکار ۴ بر یک شکست خورد.
قراری زاده در دومین مبارزه مقابل محسن برخورداری ۳ بر یک به برتری رسید.
دیدار بین ذبیح اله پورشیب و علی فداکار به تساوی ۴ بر ۴ انجامید که با قانون امتیاز اول(سنشو) پورشیب برنده میدان شد.
محسن برخورداری در حالی که ۴ بر ۳ از علی فداکار پیش بود هانسوکو شد.
ذبیح اله پورشیب با نتیجه ۲ بر یک مهدی قراری زاده را مغلوب کرد.

در این وزن ذبیح اله پورشیب از ۳ بازی، ۳ برد بدست آورد، علی فداکار از ۳ بازی، ۲ برد و یک باخت کسب کرد، مهدی قراری زاده از ۳ بازی یک برد و ۲ باخت داشت و محسن برخورداری از ۳ بازی، ۳ باخت بدست آورد.

در وزن ۸۴+کیلوگرم، سجاد گنج زاده مقابل سامان حیدری ۷ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و دومین مبارزه بین این ۲ کاراته کا، گنج زاده ۶ بر ۳ حیدری را شکست داد.
گنج زاده برابر سجاد فرخی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.
سامان حیدری و سجاد فرخی هم به نتیجه تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند که با قانون امتیاز اول(سنشو) فرخی پیروز مبارزه شد در بازی دوم هم سامان حیدری ۵ بر ۳ بر سجاد فرخی غلبه کرد.

در این وزن سجاد گنج زاده از ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت، سامان حیدری از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و سجاد فرخی از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا