قائمیان: کاراته رشته ای فعال و جذاب است/به دنبال حضور در میادین بین المللی هستیم

به گزارش “کاراته نیوز” تیم کاراته توسعه و نوآوری شهر امسال برای نخستین بار در سوپرلیگ کاراته حضور یافت که در نهایت توانست بر روی سکوی سوم این مسابقات قرار بگیرد و  کاپ سومی مسابقات را از آن خود کند.

مسیح قائمیان مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در گفتگو با خبرنگار کاراته نیوز، گفت: امسال برای نخستین بار در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته تیم داری کردیم و در پایان با عملکرد خوب اعضای تیم و کادر فنی توانستیم در جایگاه سوم قرار بگیریم.

وی در خصوص تیم داری در رشته‌ ی کاراته اظهار داشت: کاراته رشته ای فعال و جذاب در بین جوانان است و با توجه به اهداف شرکت ما که به دنبال سرمایه گذاری بر رشته های جذاب و مدرن است در رشته کاراته تیم داری کرده ایم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا در آینده بتوانیم هم در سوپرلیگ و سپس در میادین بین المللی حضور یابیم و قطعا رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نخواهد بود.

قائمیان با اشاره به تلاش بازیکنان خود در این فصل از رقابت ها، گفت: امیدواریم سال بعد بازیکنان تیم توسعه و نوآوری با دقت و تلاش بیشتر در جایگاه نخست قرار بگیرند هر چند قرار گرفتن بر روی سکوی سومی در اولین سال حضورمان چندان هم بد نبود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا