صافی: قهرمانی حق ما بود اما با سختی بدست آمد

به گزارش “کاراته نیوز” احمد صافی سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور بازیکنان جوان را در لیگ امسال بسیار خوب دانست.

احمد صافی پس از کسب عنوان قهرمانی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بهترین اتفاقی که در لیگ امسال رخ داد، معرفی جوان هایی چون عبداله ولدی، رضا عنایتی و هامون درفشی بود. شاید کمتر کسی این انتظار را داشت که با توجه به شکست هامون درفشی در بازی برابر پاس قوامین، در بازی فینال و برابر امیر مهدی زاده قهرمان جهان نیز از هامون درفشی استفاده کنم.

 

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد در طول سال های گذشته توانست با استفاده از نیروهای جوان شوک خوبی را به کاراته ایران وارد کند و بازیکنان جوان توانستند در رقابت با قهرمانان ملی ما پیروزی های درخشانی را کسب کنند.

 

صافی با بیان اینکه سطح فنی سوپرلیگ کاراته در طول چند سال گذشته مسیر رو به رشدی را طی کرده است، اظهار داشت:  با توجه به تقسیم بازیکنان ملی پوش در چهار تیم نهایی، رقابت های بسیار نزدیکی را شاهد بودیم. اما دانشگاه آزاد با دقت عمل بیشتر در جذب بازیکنان و استفاده از چند بازیکن جوان توانست در بین چهار تیم برتر به مقام نخست دست پیدا کند.

 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به نحوه برگزاری مناسب مسابقات لیگ، گفت: هیجان، جذابیت در کنار امکانات خوب سالن برگزاری و برنامه ریزی مناسب باعث برگزاری یک لیگ منظم و عالی است. البته باید یادآوری کنیم که استارت این کار توسط آقای زمانی زده شد و در ادامه آقای دهقان این مسیر را ادامه داد و وحید مومنی جوان توانست با استفاده از تجربیات گذشته لیگی پویاتر و با برنامه تر را اجرا کند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا