مؤمنی: زمان ثبت‌نام برای لیگ‌های آینده کاراته تا ۹ اردیبهشت است

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: تیم‌های علاقه‌مند برای حضور در لیگ‌های سال آینده تا ۹ اردیبهشت سال آینده فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وحید مؤمنی در مورد برگزاری لیگ‌های کاراته کشور در سال آینده اظهار داشت: تا ۹ اردیبهشت زمان برای ثبت‌نام تیم‌ها وجود دارد و بعد از این تاریخ طبق برنامه مسابقات را استارت می‌زنیم. از ابتدای تابستان مسابقات در رده‌های سنی پایه آغاز می‌شود و پس از آن نیز به دنبال برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا لیگ‌ها در رده بزرگسالان استارت خواهد خورد.

وی ادامه داد: در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در سالنی مناسب هستیم. به هر صورت امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان سالنی مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها تدارک ببینیم، اما در هر صورت اگر سالنی بهتر مهیا نشود مسابقات در سالن غدیر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کاراته اظهار داشت: با حمایت‌هایی که فدراسیون در چند ماه اخیر داشته است، خوشبختانه توانستیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم. سال آینده نیز با ابلاغی که رئیس فدراسیون برای من زده است در خدمت برگزاری این مسابقات خواهم بود و امیدوارم به کمک همکارانم بتوانم عملکرد خوبی در این عرصه داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا