بهرامی: برنامه‌های ملی و باشگاهی کاراته همسو شود

سرمربی تیم کاراته بانوان پیام نور فارس گفت: سازمان لیگ فدراسیون کاراته می تواند برنامه های باشگاهی و تیم ملی را همسو کند.

به گزارش “کاراته نیوز” لیلا بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات سوپرلیگ کاراته بانوان گفت: مسابقات سطح فنی خوبی داشت و رقابت های نزدیکی را در لیگ اسمال دیدیم. همه کاراته کاها از جمله جوانان در کنار بزرگسالان با عملکرد مناسب و خود را تثبیت کردند.
وی افزود: در مسابقات امسال جند پدیده جوان دیده شدند که می توان با سرمایه گذاری برای آینده آنها را آماده کرد.
سرمربی تیم کاراته بانوان پیام نور فارس با ارزیابی مسابقات سوپرلیگ گفت: فکر می کنم خروجی مسابقات امسال همان تیم ملی باشد. مرحله سوم رقابت های انتخابی تیم ملی هم امروز برگزار می شود.
وی در مورد زمان برگزاری مسابقات سوپرلیگ کاراته افزود: با توجه به حضور همه کاراته کاهای برتر در مسابقات سوپرلیگ و برگزاری همزمان مسابقات انتخابی و سوپرلیگ، کاراته کاها شرایط حساسی داشتند. این وضعیت برای ورزشکاران و باشگاه ها سخت بود.
بهرامی با پیشنهاد به سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: اگر سازمان لیگ فدراسیون کاراته برنامه های خود را با تیم ملی همسو کند، لیگ و باشگاه ها می توانند در خدمت تیم ملی باشند و این شرایط خوبی ایجاد می کند، هر چند که ممکن است باشگاه ها متضرر شوند اما باید برنامه ریزی طوری شود که همه جوانب در نظر گرفته شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا