سرمربی تیم کاراته جوانه: فشردگی سوپرلیگ مشکل‌ساز شد

سرمربی تیم کاراته بانوان جوانه صفادشت گفت: فشردگی مسابقات سوپرلیگ برای هماهنگی کاراته کاهای شهرستانی مشکل ساز شد.

به گزارش “کاراته نیوز” فاطمه بغلانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با پایان مسابقات سوپرلیگ کاراته بانوان گفت: امسال تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر شده بود و شاهد رقابت های بهتری بودیم. کاراته کاها هم نتایج خوبی گرفتند چون با حریفان بیشتری مبارزه کردند.
وی افزود: سطح کیفی مسابقات سوپرلیگ بالا بود و فقط شاهد یک تیم قدرتمند در لیگ نبودیم. در واقع تعداد تیم های مدعی در سوپرلیگ بیشتر شده بود.
سرمربی تیم کاراته جوانه صفادشت با اشاره به فشردگی مسابقات سوپرلیگ امسال گفت: وقتی که لیگ برگزار می کنیم، می خواهیم به نتیجه ای برسیم و ارزیابی درستی از کاراته کاها داشته باشیم. ورزشکاران هم با حضور در مسابقات مختلف باتجربه می شوند. فشردگی سوپرلیگ برای کاراته کاهایی که از شهرستان برای مسابقات به تهران می آمدند، دچار مشکلاتی شوند و هماهنگی به سختی انجام می شد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی مسابقات امسال خوب بود اما به سازمان لیگ پیشنهاد می کنم که اگر هم سوپرلیگ را در ماه های پایانی سال برگزار می کنند، محدود به همین زمان نباشد و می توانند ادامه رقابت ها در سال جدید برگزار کنند و یا اینکه رقابت ها را زودتر آغاز کنند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا