گنج زاده: رقابت های جذابی را شاهد بودیم

به گزارش “کاراته نیوز” عصر دیروز تیم دانشگاه آزاد توانست با شکست تیم مناطق نفت خیز جنوب در فینال مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور برای سومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور دست یابد.

بر اساس این گزارش سجاد گنج زاده بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی پس از قهرمانی در رقابت های این فصل سوپرلیگ کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم با کمک کادر فنی و سایر اعضای تیم برای سومین سال پیاپی به این عنوان دست پیدا کنیم.

گنج زاده ادامه داد: رقابت های بسیار نزدیک و جذابی را در هفته پایانی شاهد بودیم. بخصوص بازی تیم های بانک توسعه و نوآوری شهر و مناطق نفت خیز در مرحله نیمه نهایی بسیار زیبا بود. همچنین بازی ما با تیم پاس قوامین نیز بازی خوبی بود که بالاخره تیم های فینالیست مشخص شدند. در نهایت و در بازی فینال نیز ما توانستیم از سد نفت بگذریم و قهرمان شویم.

بازیکن ملی پوش تیم دانشگاه آزاد با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این فصل از رقابت های سوپرلیگ، عنوان کرد: خداروشکر مسابقات بسیار خوب برگزار شد. امیدواریم تا در دوره های بعدی با ورود اسپانسر های بیشتر لیگی پویاتر و جذاب تر را شاهد باشیم.

دارنده مدال طلای جهان در رابطه با مرحله دوم انتخابی تیم ملی که قرار است در هفته جاری برگزار شود، گفت: هدف رویدادهایی از جمله مسابقات قهرمانی کشور و سوپرلیگ تنها برای حضور در تیم ملی پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان است. به نظر من با توجه به رقابت های مرحله دوم انتخابی ها، تمام بازیکنان تلاش کردند تا قابلیت های فردی خود را در این هفته از رقابت ها به اعضای کادر فنی نشان دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا