علی کریمی: از سال آینده لیگ استانی یزد را راه اندازی می کنیم

رئیس جدید هیات کاراته استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی و استفاده از افراد توانمند در تمام زمینه ها سطح کاراته استان یزد را ارتقاء خواهیم داد.

به گزارش “کاراته نیوز” علی کریمی ضمن بیان مطلب فوق در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: بنا دارم در ابتدای کار در هیات کاراته استان یزد، اعضای هیات رئیسه و کمیته ها را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کنم.

وی افزود: وکیل السادات رئیس پیشین هیات کاراته یزد زحمات زیادی برای کاراته استان کشیده و من هم امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی درست سطح کاراته استان را ارتقا دهم.

رئیس هیات کاراته یزد در خصوص برنامه های این هیات در سال ۹۶ گفت: درنظر دارم براساس تقویم ورزشی و با هماهنگی فدراسیون کلاس های ارتقاء داوری و مربیگری را در استان برگزار کنم تا داوران و مربیان استانی به روز داشته باشیم.

کریمی تصریح کرد: استان یزد دارای سالن اختصاصی کاراته است و با داشتن این امکانات سعی خواهیم کرد با نظر فدراسیون میزبان مسابقات قهرمانی کشور و نیز اردوهای تیم ملی باشیم.

وی در مورد راه اندازی لیگ استانی نیز گفت: باید بر اساس برنامه ریزی در این زمینه عمل کنیم. هفته آینده نشستی با حضور پیشکسوتان خواهیم داشت تا با توجه به قابلیت های کاراته استان در خصوص اینکه لیگ های استانی در چه رده سنی برگزار شود تصمیم گیری کنیم.

کریمی در پایان از محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته برای حضور در مجمع انتخاباتی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، علی کریمی که ۳۵ سال سابقه فعالیت در رشته کاراته را دارد، دارای درجه مربیگری بین المللی و دان۲ جهانی است. همچنین وی دان ۵ فدراسیون را نیز داراست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا