برنامه کاراته‌کاها در بازیهای کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ اعلام شد

برنامه مبارزات کاراته در بازیهای کشورهای اسلامی اعلام و کاراته‌کاها طی دو روز برای کسب مدال این دوره از بازیها تلاش خواهند کرد.


به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در رشته کاراته طی روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در گروه بانوان و آقایان در ۵ وزن کومیته و کاتای انفرادی به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، در اولین روز این مسابقات پیکارهای اوزان ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم بانوان و ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم آقایان انجام خواهد شد و در روز دوم، کاراته‌کاهای اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم بانوان و ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم آقایان روی تاتامی می‌روند. رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان و آقایان نیز در روز دوم برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات در مجموع ۴۸ مدال (۱۲ طلا، ۱۲ نقره و ۲۴ برنز) توزیع می‌شود.

تیم ملی کاراته کشورمان در سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار شد، از جمع ۶۸ مدال توزیع شده موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۲ برنز شد.

سومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان برای شناخت نفرات اردونشین تیم ملی جهت آماده سازی برای بازیهای کشورهای اسلامی ۲۰۱۷، در گروه بانوان ۲۱ اسفندماه و در گروه آقایان ۲۲ اسفندماه و در تهران برگزار می‌شود.

هدایت تیم ملی بانوان ایران برای چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی باکو برعهده لیلا بهرامی و سمانه خوش قدم است و سید شهرام هروی بعنوان سرمربی، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور بعنوان مربی هدایت تیم ملی آقایان کشورمان را برعهده دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا