سرکوهکی: مسابقات قهرمان قهرمانان را سال آینده در خوزستان برگزار می کنیم

رئیس هیات کاراته خوزستان از برپایی اردوهای آمادگی تیم ملی در سال جدید در این استان خبر داد و گفت: هیات کاراته استان خوزستان در نظر دارد در سال ۱۳۹۶رقابتهای قهرمان قهرمانان بانوان را اردیبشهت ماه برگزار نماید.

به گزارش “کاراته نیوز” محمد سرکوهکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته، در مورد برنامه های هیات تحت مسئولیتش گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان یکی از قطب های کاراته کشور محسوب می شود و از توانمندی و ظرفیت بالایی در تمام زمینه ها برخوردار است؛ در نظر داریم میزبان رقابتهای قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی باشیم.

وی افزود: میزبانی رقابتهای بین المللی از دیگر برنامه های هیات کاراته خوزستان است و در صورت فراهم شدن شرایط می خواهیم همانند استان آذربایجان غربی میزبان یک تورنمنت بین المللی باشیم. با موقعیت خوبی که این استان در منطقه دارد، این رقابتها از استقبال خوب کشورهای همسایه علی الخصوص کشورهای عربی برخوردار خواهد شد و هر سال در این رویداد حضور پیدا می کنند.

نایب رئیس کمیته شورای برون مرزی فدراسیون کاراته ادامه داد: خوزستان با ظرفیتی که دارد می تواند به عنوان یکی از مراکز پایگاه قهرمانی و مرکز سنجش و استعدادیابی مورد توجه قرار گیرد.

سرکوهکی با اشاره به برگزاری کلاس داوری تا سطح ممتاز ملی در خوزستان گفت: این کلاس در دو بخش کاتا و کومیته طی روزهای جمعه ۲۰ تا یکشنبه ۲۲ اسفند ماه برگزار می شود که مدرسی بخش مردان را جواد سلیمی و مدرسی بخش بانوان را لمیا فارسی بر عهده خواهند داشت.

وی در مورد برنامه های انجام شده این هیات در سال ۹۵ گفت: برگزاری ۲ مسابقه با عنوان جام شهدای مدافع حرم در تمام رده های سنی، برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری، برپایی اردوهای منتخب استان در دو بخش مردان و زنان، برگزاری کلاس استعدادیابی با حضور ۳۰۰ کاراته کا، میزبانی مسابقات بین المللی و رقابتهای قهرمانی کشور سبکی، شرکت ۳ تیم در سوپر لیگ و لیگ غیرکنترلی و حضور فعال در تمام برنامه های فرهنگی اهم برنامه های هیات کاراته خوزستان در سال ۹۵ بود.

رئیس هیات کاراته خوزستان از استارت لیگ های استانی در سال آینده خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بنا داریم لیگ استانی را در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سل و بالای ۱۵ سال برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا