حسن نیا: باید برخی مسائل را اثبات می کردم

دارنده مدال طلای وزن ۵۵- کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان هدف از شرکت در این رقابت ها را حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان اعلام کرد.
مجید حسن نیا، دارنده مدال طلا رقابت های آسیایی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری “کاراته نیوز”، عنوان کرد: بعد از آسیب دیدگی هایی که از ناحیه مچ پا و آرنج دست در طول چند سال گذشته گریبانگیر من شد خواستم تا با به خودم اثبات کنم که می توانم در رقابت های آسیایی ژاپن شرکت کنم.
حسن نیا در ادامه افزود: تنها برای حضور در رقابت های آسیایی در وزن ۵۵- کیلوگرم شرکت می کنم و پس از آن برای حضور در رقابت های لیگ جهانی و غیره در وزن ۶۰- کیلوگرم شرکت خواهم کرد.
وی سطح رقابت های انتخابی تیم ملی در وزن ۵۵- کیلوگرم را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: تمام بازیکنان با آمادگی بسیار بالایی در این رقابت ها شرکت کردند و نمی توان هیچ بازیکنی را دست کم گرفت.
بازیکن تیم توسعه و نوآوری شهر از تیم خود و سطح سوپرلیگ امسال به خبرنگار ما گفت: تیم توسعه و نوآوری شهر با کمک دکتر اسفندیاری توانست برای اولین بار با استفاده از بازیکنان نسل جوان در این رقابت ها شرکت نماید. دکتر اسفندیاری به همراه دکتر مرجانی و سنسی مهدی عبدالحسینی حمایت های ویژه ای از ما داشتند و این به تمام بازیکنان جوان ما بسیار امیدبخش است.
وی با اشاره به عدم شرکت در لیگ جهانی فرانسه، خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی بالایی که داشتم به خاطر اهداف ملی کشورم در این رقابت ها شرکت نکردم. البته چون خودم تمام هزینه ها را پرداخت کردم و از طرفی آمادگی بالایی نیز داشتم عدم شرکت در این رقابت ها از لحاظ روحی به من ضربه زد که با صحبت هایی که سنسی هروی با من در فرانسه انجام دادند، توانستم خود را محیا کنم.
مجید حسن نیا در پایان با ابراز امیدواری از حمایت مسئولین گفت: پس از بازگشت از فرانسه، مسئولین استانی و کشوری وعده و وعید هایی به من دادند، که امیدوارم در گذر زمان به فراموشی سپرده نشود. من تقاضایی که از مسئولان ورزشی دارم  این است که ورزشکاران ملی پوش را حمایت همه جانبه کنند تا مبادا ورزشکاران دلسرد شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا