پورشیب: قهرمانان واقعی آنهایی هستند که پلاک‌شان مدال‌شان است/ فداکاری آنها وظیفه ما را سنگین می‌کند

کاپیتان تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی کاراته‌، گفت: مدافعان حرم قهرمانان واقعی هستند، آنهایی که مدال‌شان پلاک‌شان است.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از فارس، مراسم تجلیل از شهدای شاخص ورزشکار مدافع حرم با حضور مسئولین ورزش، رؤسای فدراسیون ورزشی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز تعدادی از ورزشکاران و مسئولان ورزش در این مراسم حضور داشتند. از رشته کاراته بنده به همراه سجاد گنج‌زاده و شهرام هروی سرمربی تیم ملی در این مراسم حضور داشتیم. ما در این مراسم با اهدای مدال نشان دادیم که ورزشکاران با این کار می‌خواهند نشان دهند قدردان فداکاری‌های شهدای مدافع حرم هستند. در واقع این بزرگان جنگ‌ها را به بیرون از مرزها برده‌اند و جانشان را فدای کشورمان می‌کنند تا ما با خیال راحت اینجا زندگی و ورزش کنیم.

وی در ادامه افزود: قهرمانان واقعی آنهایی هستند که مدالشان پلاکشان است،‌خون آنها با ارزش است و جان خود را فدا می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. مدال ما که از خون این شهدا باارزش‌تر نیست. فداکاری آنها نشان می‌دهد هیچ چیزی برای آنها مهمتر از دین و مملکتشان نیست و در واقع این فداکاری و رفتار آنها شعار نیست. واقعیتی است که با عمل آن ثابت می‌کند. در مقابل این کار سخت و بزرگ ما نیز مدال‌مان را به روح این شهیدان اهدا کردیم. این کار بسیار کوچکی مقابل فداکاری‌های آنهاست.

دارنده مدال طلای مسابقات کومیته تیمی در رقابت‌های جهانی اتریش در مورد پاداش‌هایی که سرپرست سابق فدراسیون وعده آن را داده بود، گفت: پس از کسب مدال در مسابقات جهانی طباطبایی سرپرست فدراسیون قول پرداخت پاداش را داده بود اما این قول عملی نشد. زبان ما مو در آورده است اما گویا کسی صدای ما را نمی‌شنود.

پورشیب در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: ۲۸ اسفندماه مسابقات کاراته‌ وان هلند و اوایل فروردین ماه کاراته‌ وان برگزار می‌شود حضور ما در این رقابت‌ها بسیار مهم است اما متأسفانه اسپانسری نداریم که بخواهد هزینه این سفر را پرداخت کند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در رقابت‌هایی که امتیاز آن برای کسب سهمیه المپیک مهم است شرکت کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا