فرجی: سبک ها باید در اعزام هایی حضور یابند که در شان کاراته ایران باشد

نشست شورای برون مرزی فدراسیون کاراته امروز تشکیل و اعضای آن معرفی شدند.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نشست شورای برون مرزی فدراسیون کاراته بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه تشکیل شد و محسن آشوری، دبیر فدراسیون، محمد بهبودی(رئیس شورا)، محمدسرکوهکی(نایب رئیس شورا)، اکبر اکرامی، یوسف گرشاسبی، سیدداود محمدی، افسانه باقری، ، علی خرمی، انوشیروان دادگر، مجید حاتمی، جواد سلیمی، حمیدرضا صادقی و مهدی کلایی به عنوان اعضای این شورا معرفی شدند.

در ابتدای این نشست، محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون کاراته در بحث اعزام هایی سبکی نگاه حمایتی دارد اما این اعزام ها باید تابع شرایطی باشد که به لحاظ فنی مورد قبول شورای برون مرزی فدراسیون قرار بگیرد.

فرجی افزود: سبک ها باید در اعزام هایی حضور پیدا کنند که آن رقابتها در شان کاراته ایران باشد مطمئنا هر چقدر ورزشکاران کشور ما در مسابقات بین المللی سطح بالا شرکت کنند باعث تقویت آنها می شود و در نهایت سود آن نصیب کاراته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سبکها صرفاً نباید معطوف اعزام های برون مرزی باشد گفت: یکی از آیتم های ارزیابی عملکرد سبکها تحت پوشش نتایج رقابتهای برون مرزی است. انتظار ما این است که سبکها در بعد آموزشی، فنی و استعدادیابی و… بیش از گذشته فعال باشند.
فرجی در خاتمه گفت: تنها اعزام هایی از نگاه فدراسیون رسمی و قانونی است که این شورا مجوز آن را صادر کند و پس از آن به تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برسد.

در ادامه جلسه اعضای شورا اعزام هایی که در دستور کار قرار گرفت را مورد بررسی قرار دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا