دبیر هیات کاراته استان قزوین: نتایج خوبی در رقابتهای داخلی و بین المللی داشتیم

داوری: کاراته کاهای قزوین در رقابتهای داخلی و بین المللی نتایج خوبی داشتند.

به گزارش “کاراته نیوز” رضا داوری دبیر هیات کاراته قزوین در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: اردوهای آماده سازی تیم قزوین از ابتدای امسال با حضور نفرات منتخب استان برگزار شد که حاصل آن کسب مقام سومی رقابتهای قهرمانی کشور بود؛ البته می توانستیم نتایج بهتری بگیریم و در رتبه بالاتری بایستیم.

وی در خصوص برنامه های این استان در روزهای پایانی سال ۹۵ طبق تقویم ورزشی پیش می رویم و تا پایان سال قصد داریم لیگ استان را که به صورت منطقه ای برگزار می شود، به اتمام برسانیم. ضمن اینکه اردوی تیم منتخب استان هم ادامه خواهد داشت.

داوری در مورد فعالیت های انجام شده این هیات در سال ۹۵ گفت: هفتمین دوره طرح استعدادیابی استان را امسال کلید زدیم و در این بخش جز ۵ هیات برتر استان بودیم. ضمن اینکه هیات قزوین طبق سنوات گذشته جزء ۳ هیات برتر استانی بود.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم ارتباط خوب با رسانه های جمعی در زمینه انعکاس اخبارداشته باشیم، ادامه داد: ملی پوشان کاراته استان قزوین با درخشش در رقابتهای برون مرزی برای کشورمان مدالهای متعددی کسب کردند.

دبیر هیات کاراته قزوین تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هیات در سال ۹۵ برگزاری جلسات متعدد با هیات های کاراته تابعه، نشست با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان، ایجاد زمینه مناسب در زمینه اشتغال زایی قهرمانان استان، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و تجهیز پایگاه قهرمانی استان بود.

وی گفت: هر سال طبق تقویم ورزشی عمل می کنیم و برنامه سالهای گذشته را ادامه می دهیم اما چند نوآوری هم همه ساله به برنامه های هیات اضافه می شود. برای سال ۹۶ بنا داریم میزبان مسابقات بین المللی با عنوان جام سرداران شهید قزوین باشیم و در صورتی که مشکلات زیرساختی برطرف شود، این رقابتها را سال آینده برگزار میکنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا