نفرات برتر کاتا و یک وزن کومیته معرفی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات به عنوان مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی روز گذشته به میزبانی هیات کاراته گیلان در سالن شیهد عضدی شهر رشت آغاز شد.

در روز نخست کاتاروها در دو بخش تیمی و انفرادی و کومیته وزن ۵۵- کیلوگرم به میدان رفتند. در کاتای تیمی که با حضور ۸ تیم انجام شد، در نهایت دو تیم شهرداری اراک و آذربایجان شرقی راهی دیدار نهایی شدند و به دلیل مصدومیت احد شاهین از تیم تبریز دیدار نهایی برگزار نشد. 

بر همین اساس شهرداری اراک با ترکیب ابوالفضل شهجردی، علی زند و میلاد دلیخون روی سکوی نخست ایستاد. آذربایجان شرقی با حضور کاتاروهایی چون احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد خانلو نقره گرفت و تیم های تهران(روزبه روشنی، سهیل ساجدی فر و امیربهادر تدین) و اصفهان(فرشید صادقی، جواد محمدی و محمحسین ناصری) به مدال برنز مشترک دست پیدا کردند.

در کاتا انفرادی ابوالفضل شهجردی از مرکزی اول شد، علی زند از مرکزی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و امیربهادر تدین از تهران به همراه جاوید بهمن جاه از فارس مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.

بعد از پایان رقابتهای کاتا، ۶۳ کاراته‌کا در وزن ۵۵- کیلوگرم دو قهرمان سابق آسیا به مصاف هم رفتند که در نهایت این مجید حسنی نیا بود که با برتری ۵ بر ۴ مقابل محمد قاسمی به مدال طلا دست یافت. قاسمی در مسابقات ۲۰۰۹ چین و حسنی نیا در مسابقات ۲۰۱۳  امارات بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی آسیایی ایستاده بودند.

در این وزن وحید حسنی پور از گیلان و میعاد یاری از البرز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

امروز چهارشنبه و در روز دوم این پیکارها، مبارزات اوزان ۶۰- و ۶۷- انجام می شود.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا