مسابقات کاراته آموزشگاه های ناحیه یک ساری برگزار شد

کاراته ساری به واسطه تلاش عاشقانه و مشوقانه رضا اسدی روزی خاص را تجربه کرد، ساعاتی که دانش آموزان ناحیه یک ساری به تقابل هم در رشته مورد علاقه شان رفتند اما جنس رقابت فرق داشت؛ پر بود از اطمینان و اعتماد به آنان و اراده راسخ برای چشم نوازی های آنان در تحصیل و ورزش به لطف هم!

به گزراش “کاراته نیوز” و به نقل از خبر ساری رضا اسدی مسئول انجمن کاراته آموزشگاههای ساری این مسابقات را در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در سالن هاشمی نسب ساری با حمایت حامی مالی فست فود حامد که با مدیریت آقای حامد حیاتی پژمان حیاتی وهمکارانش و مورد تحسین مردم ساری است و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک ساری برگزار کرد.
مسابقات کاراته آموزشگاههای ناحیه یک ساری با استقبال و اشتیاق دانش آموزان برگزار شد که قریب به ۲۵۰ ورزشکار شرکت داشتند و توان خود را عرضه کردند
تیمهای خوبی مانند شهید چمران و مرحوم بصیری، فردوسی، شاهد، شهید معلم کلایی و مدارس دیگر به همراه ورزشکاران طراز اول شرکت داشتند.

سلطانی رئیس هیات کاراته استان و دیانی رئیس و تنها معاونت آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و آقای سهرابی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل ، درزی خلردی ریئس هیات دانش آموزی استان و شماری از مسئولین فرهنگی و ورزشی و شهری ساری و مازندران در مراسم توزیع احکام و جوایز قهرمانان شرکت داشتند.

مهمانان ویژه این مسابقات آقای فیض_ الله نفجم قهرمان اسبق تکواندو جهان و ریاست هیات تکواندو مازندران، تقی داداشی قهرمان ارزنده و مربی تیم ملی کشتی نوجوانان و مرتضی عظیمایی عضو سابق تیم ملی فوتسال و کاپیتان تیم شهروند ساری بودند.

جای دارد خدا قوت و خسته نباشیدی بلند بالا به تمامی داوران و مربیان ساری و دبیران ورزش آموزشگاههای ناحیه یک ساری عرض کنیم و همچنین از فست فود حامد به پاس همراهی اش تشکر و قدردانی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا