مربی تیم ملی کاراته: نفرات اول مسابقات کشوری به اردو دعوت می شوند

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور گفت: نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور که در رشت جریان دارد به طور مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
مربی تیم ملی کاراته: نفرات اول مسابقات کشوری به اردو دعوت می شوند
به گزارش “کاراته نیوز” شهاب سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: در پایان رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی ، نفرات برتر اوزان مختلف به همراه کاراته کارانی که در مسابقات جهانی اتریش حضور داشتند، به طور مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
وی اظهار کرد: همچنین نفرات دوم و سوم این دوره از رقابت ها به همراه نفرات اول رنکینگ کشوری و همچنین کاراته کارانی که توسط کمیته فنی این مسابقات انتخاب می شوند ، روز دوم اسفند ماه سال جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی ملحق شوند.
وی ادامه داد: پس از آن ،اردوهای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور را تشکیل خواهیم داد و مسابقات انتخابی برپا می کنیم تا شایسته ترین نفرات به عضویت تیم ملی درآیند تا با آمادگی کامل در رقابت های برون مرزی حضور یابیم.
وی به مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در رشت جریان دارد نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه شاهد مبارزات بسیار خوبی در این مسابقات هستیم و کاراته کاران خوبی نیز در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور اضافه کرد: هم اینک فقط رقابت های وزن ۵۵- کیلوگرم به اتمام رسیده و با توجه به اینکه کاراته کاران خوبی در این وزن حضور داشتند اما رقابت در آسیا و در این وزن بسیار دشوار و سخت است.
سلطانی خاطرنشان کرد: کاراته کاران بسیار خوبی در این وزن در آسیا حضور داند و کاراته کاران ما برای اینکه بتوانند روی سکو قرار گیرند و عنوان قهرمانی این وزن را در آسیا کسب کنند ، باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.
وی به میزبانی این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه گیلان یکی از قطب های برتر در رشته کاراته محسوب می شود و کاراته کاران و همچنین مربیان طراز اولی دارد ، این رقابت ها در این استان در حال برگزاری می باشد که خوشبختانه تمامی شرایط میزبانی درحد مطلوب است.
رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که از روز سه شنبه با حضور حدود ۶۵۰ کاراته کار از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده ، به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا