خوش‌قدم: قصد داریم در کاراته‌وان هلند شرکت کنیم/ می‌خواهیم حضور پررنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشیم

مربی کاراته بانوان گفت: برنامه بعدی ما حضور در کاراته‌وان هلند است و امیدواریم شرایط برای این اعزام مهیا شود.

به گزارش “کاراته نیوز” سمانه خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های رقابت‌های انتخابی تیم ملی را پیگیری می‌کنیم تا به امید خدا بتوانیم حضور پررنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشیم. البته به دنبال حضور در کاراته وان هلند نیز خواهیم بود.

وی افزود: حضور در کاراته‌وان هلند برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم شرایط برای این اعزام مهیا شود.در هر حال این مسابقات می‌تواند میدان خوبی برای محک خوردن نفرات باشد.

مربی کاراته بانوان اظهار داشت: در مسابقات پاریس طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی مبارزات خوبی را انجام دادند. خاکسار در شرایطی به فینال رسید که موفق شد حریفی از اوکراین را که سال گذشته در بازی ماقبل فینال به او باخته بود از پیش‌رو بردارد.او ۷ دور مسابقه داد و در مجموع ۳۴ امتیاز به دست آورد و ۴ امتیاز نیز از دست داد.

نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان تهران تصریح کرد: حمیده عباسعلی نیز ۴ مبارزه انجام داد و در مجموع به ۳ برد و یک باخت دست پیدا کرد. او در بازی برابر مکزیک از ناحیه کتف آسیب دید و نتوانست توانمندی‌های خودش را نشان دهد. آنالیز خوبی روی حریفان کرده بودیم. به طور مثال حمیده عباسعلی مقابل نماینده هلند که سال گذشته به او باخته بود پیروز شد ولی در ادامه مقابل حریف فرانسوی که کاراته‌کای عنوان‌داری نیز هست مغلوب شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا