انتخابات شوتوکان jka ایران برگزار شد

انتخابات شوتوکانjka ایران برای تعیین نایب رئیس بانوان و اعضای هیات رئیسه دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، انتخابات سبک شوتوکان jka ایران با حضور محمدعلی صنعتکاران رییس سبک، شهرام معصومی، نایب رییس، ابوالقاسم یادمند، رییس کمیته فنی و سایر اعضاء هیئت رئیسه و نمایندگان استان ها در ۲ بخش بانوان و آقایان در سالن کنفرانس فدراسیون روستایی و بومی و محلی برگزار شد.

درابتدا مسائل و موارد جاری سبک مورد بحث قرار گرفت. همچنین مواردی درخصوص نحوه برگزاری آزمون ارتقاء کمربند طبق آئین نامه فدراسیون کاراته عنوان شد و در ادامه نیزدر خصوص اساسنامه سبک بحث و تبادل نظر شده و مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد جلسه ای با حضور کارشناسان و صاحب نظران تشکیل و پیرامون جزئیات آن بحث و پس از جمع بندی نهایی به تصویب مجمع عمومی سبک برسد.

در ادامه انتخابات بانوان در دو بخش احراز پست نایب رئیسی و سه نفر از اعضاء هیئت رئیسه برگزار شد، تنها کاندیدای احراز پست نایب رئیسی بانوان، مریم سالاری موفق شد از ۱۲ رأی ۱۱ رأی کسب کند. همچنین از ۷ کاندیدای عضویت در هیئت رئیسه به ترتیب مکی آبادی با ۷ رأی و بداغی و فتاح پور هر کدام با ۶ رأی موفق شدند به عنوان اعضاء هیئت رئیسه انتخاب شوند.

در بخش آقایان از ۱۳ کاندیدای اعضاء هیئت رئیسه ابولقاسم یادمند با ۱۹ ، محسن رشیدی نژاد و وحید خواجه حسینی هر یک با ۱۸ ، محمد ابراهیم نادربیگی با ۱۷ ، پردل رمضانی با ۱۶ وعلی مزلقانی با ۱۵ رأی موفق شدند به عضویت هیئت رئیسه جدید سبک شوتوکان jka ایران درآیند. محمد رضا واقفی ، علی مشیبی و احمد حاجی زاده هر یک با کسب ۷ رأی به مرحله دوم راه یافتند که درنهایت پس از رای گیری مجدد علی مشیبی توانست با کسب ۱۰ رأی به عنوان هفتمین نفر جواز ورود به هیئت رئیسه را کسب نماید.

مقرر شد در اولین جلسه هیئت رئیسه سایر مسئولان کمیته های سبک در ۲ بخش مردان و زنان مشخص وانتصاب شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا