گنج‌زاده: ثابت کردم طلای جهان حقم بود/ حریف فینالم بیش از ۲ متر قد داشت

قهرمان کاراته آسیا و جهان گفت: خوشحالم که با وجود قرعه سنگین موفق شدم طلای کاراته وان پاریس را بگیرم و ثابت کنم که طلای جهانی اتریش حقم بود.
به گزارش”کاراته نیوز” سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: واقعا کاراته وان پاریس در سطحی بالاتر نسبت به رقابت‌های جهانی برگزار می‌شود. در مسابقات جهانی ۶ مبارزه را تجربه کردم ولی در این مسابقات ۷ مبارزه تا رسیدن به مدال طلا دادم. بعد از قهرمانی در اتریش حرف‌هایی شنیده می‌شد که قرعه من در رقابت‌های جهانی چندان سخت نبوده و به نوعی طلا را شانسی گرفتم اما در این مسابقات ثابت کردم که طلای جهان حق گنج‌زاده بوده است.

وی ادامه داد: بعد از ۶ مبارزه در فینال مقابل کاراته‌کایی از هلند ایستادم که بیش از ۲ متر قد‌ش بود و دست و پایی کشیده داشت. او توانسته بود در دیدار نیمه‌نهایی کاراته‌کای قدرتمندی از ژاپن را با اختلاف ببرد اما برای من این موضوعات اصلا مهم نیست. خدا قدرتی به من داده که از دست و پای کشیده بالاتر است و با تکیه بر همین لطف خدا توانستم او را به راحتی در فینال ببرم و به مدال طلا برسم.

قهرمان کاراته دنیا اظهار داشت: جا دارد در این جا از شهرام هروی و شهاب سلطانی تشکر کنم زیرا آنها به عشق ما به پاریس آمدند و به شدت باعث دلگرمی ما شدند. در کمپ تمرینی که آنها نبودند به شدت احساس تنهایی می‌کردیم اما زمانیکه آنها آمدند انرژی گرفتیم. به هر صورت از صمیم قلب از آنها ممنونم.

گنج‌زاده گفت: تمام دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد و موفقیت‌های بچه‌های ایرانی باعث شده که حتی نامداران و مدعیان کاراته دنیا علاقه داشته باشند با ما در ارتباط باشند. آنها از نحوه تمرینات‌مان می‌پرسند و دوست دارند با مربیان ما هم صحبت شوند. این مایه افتخار کاراته ایران است و از این موضوع خوشحالم که همه ما تلاش می‌کنیم تا کاراته ایران اعتبارش را حفظ کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا