پورشیب: بهترین‌های کاراته دنیا در پاریس بودند/ هزینه‌ سفر ما را طباطبایی پرداخت نکرده است

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی اتریش گفت: در این دوره هم بهترین‌های دنیا در تاتامی فرانسه حضور داشتند و حتی خیلی از نام‌ آوران در این وزن مدال کسب نکردند.
به گزارش “کاراته نیوز” ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از کسب مدال برنز مسابقات لیگ جهانی کاراته‌ وان، گفت: مسابقات کاراته وان پاریس نخستین رویداد سال ۲۰۱۷ بود که واقعا کشورهای بسیار زیادی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و من در ابتدا ۶ نفر از حریفانم را شکست دادم و در مبارزه هفتم متأسفانه مقابل همان حریف همیشگی از کشور ژاپن شکست خوردم. واقعا وزن منهای ۸۴ کیلوگرم وزن بسیار سنگینی است. به نظرم خیلی خوب کار کردم و در تمام مبارزاتم عملکرد خوبی داشتم.

پورشیب در ادامه عنوان کرد: مقابل نماینده ژاپن شکست خوردم، اما به گفته همه حاضرین در سالن مسابقات مبارزات خوبی را مقابل نماینده ژاپن داشتم. در این دوره هم بهترین‌های دنیا در تاتامی فرانسه حضور داشتند و حتی خیلی از نام‌ آوران در این وزن مدال کسب نکردند.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر برای سومین سال پیاپی در مسابقات اوپن پاریس که سطح آن مثل رقابت‌های جهانی است، مدال کسب کردم. تمام بهترین‌های این وزن در فرانسه حضور پیدا کردند. در جدول شانس مجدد با نماینده گرجستان مبارزه کردم که او مدال‌های خوبی در مسابقات جهانی و رقابت‌های اروپا دارد. خوشبختانه او را شکست دادم و به مدال برنز رسیدم. به نظرم من در مسابقات کاراته‌وان پاریس بهتر از مسابقات جهانی اتریش مبارزه کردم.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه هزینه سفر کاراته‌کاها به مسابقات لیگ جهانی را سرپرست قبلی فدراسیون داده است و آیا این موضوع صحت دارد و یا خیر، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. فدراسیون کاراته هیچ‌گونه هزینه‌ای برای سفر ما پرداخت نکرده است. شرکت کار و تأمین حامی من در این سفر بوده است. مدیرعامل این شرکت در طول یک سال اخیر واقعا حمایت خوبی از من داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا