حضور هروی در فرانسه روحیه ما را بالا می‌برد/ حاضرین در کمپ دوست داشتند با ما تمرین کنند

کاراته‌کای حاضر در مسابقات لیگ جهانی فرانسه گفت: حضور شهرام هروی و شهاب سلطانی در کنار ما در این مسابقات باعث بالا رفتن روحیه همه کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در لیگ جهانی می‌شود.
به گزارش “کاراته نیوز” ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شرایط کمپ تمرینی فرانسه پیش از آغاز مسابقات لیگ جهانی، گفت: خوشبختانه طی چند روزی که در کمپ تمرینی آرلس فرانسه حضور داشتیم، تمرینات خوبی برگزار شد و ان‌شاءالله که بتوانیم در این رقابت‌های بسیار سنگین نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: حضور شهرام هروی و شهاب سلطانی در کنار ما در این مسابقات باعث بالا رفتن روحیه همه کاراته‌کاهای حاضر در لیگ جهانی می‌شود. واقعاً ما نیاز داشتیم که در این مسابقات هروی به عنوان کوچ کنار ما حضور داشته باشد.

حسن‌بیگی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: روز گذشته (پنج‌شنبه)مراسم وزن‌کشی انجام شد و از امروز (جمعه)مسابقات آغاز شده است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مسابقات خوبی را به نمایش بگذاریم. با حضور در کمپ تمرینی آرلس کاملا مشخص بود که کاراته‌کاهای حاضر در این اردوی مشترک به خاطر افتخارآفرینی که کاراته ایران در مسابقات جهانی داشت، تمایل زیادی داشتند در این کمپ با ما تمرین کنند و احترام زیادی به ما می‌گذاشتند.

کاراته‌کای حاضر در مسابقات لیگ جهانی فرانسه در پایان صحبت‌های خود گفت: ما در این رقابت‌ها با هزینه شخصی حضور پیدا کردیم و  امیدوارم در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان که ایرانی‌های زیادی حضور پیدا کردند بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند. این اولین مرحله رقابت‌های لیگ کاراته وان در سال ۲۰۱۷ است که برگزار می‌شود و به همین دلیل خیلی از کشورهای دنیا با بهترین‌های خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا