دبیر سبک ایشین ریو کاراته: سطح کیفی مسابقات بین المللی بسیار بالاست

دبیر سبک واکیناوا ایشین ریو کاراته کشور گفت: سطح کیفی اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام کاسپین سیار بالاست .
به گزارش “کاراته نیوز” قدیر حسن پور روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: خوشبختانه این دوره از مسابقات هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ تعداد شرکت کننده در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری می باشد.
وی اظهار کرد: در اولین دوره این رقابت ها که از روز گذشته در رشت آغاز شده ، بیش از ۸۰۰ کاراته کار از ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان ، افغانستان ، عراق ، پاکستان و تاجیکستان حضور دارند که در رده های سنی مختلف با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: البته قرار بود ۱۱ کشور در این دوره از رقابت ها حضور یابند که متاسفانه شش کشور نتوانستند به موقع خود را به این مسابقات برسانند و این رقابت ها با حضور پنج کشور خارجی آغاز شده که کشورهای حاضر نیز جزء قدرت های برتر این سبک در آسیا محسوب می شوند.
وی بیان کرد: هدف ما این است که در دومین دوره این مسابقات علاوه بر حضور کشورهای حاشیه خزر و سایر کشورهای آسیایی ، از کشورهای اروپایی نیز دعوت کنیم تا در این دوره از رقابت ها حضور یابند.
دبیر سبک ایشین ریو کاراته کشور در ادامه گفت: با توجه به اینکه دبیری این سبک را در غرب آسیا نیز عهده دار هستم ، امیدواریم که بتوانیم نمایندگی غرب آسیا این سبک را نیز بر عهده بگیریم که در این صورت می توانیم فعالیت های گسترده تری را انجام دهیم.
اولین دوره رقابت های کاراته بین المللی سبک اوکیناوا ایشین ریو جام کاسپین از روز پنجشنبه در رشت آغاز شده که
کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید ، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت خواهند کرد.
این دوره از رقابت ها ، در چهار بخش کاتا ، کومیته(مبارزه) ، کوبودو و دفاع شخصی برگزار می شود که این مسابقات، جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا