هروی: فرجی خاطرات خوبی از خود در کاراته جا گذاشته بود/ ماموریت من در تیم ملی تمام شده است

سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش، گفت: فرجی در دورانی رئیس این فدراسیون بود خاطرات خوبی را از خود در این رشته به جا گذاشته بود.
شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب رئیس جدید فدراسیون کاراته، گفت: خدا را شکر که انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و محمدصادق فرجی به عنوان رئیس ۴ ساله آینده این فدراسیون معرفی شد. به عنوان اعضای خانواده کاراته این موفقیت را به رئیس جدید تبریک می‌گویم. این دوره از ریاست فدراسیون به دلیل المپیکی شدن کاراته حساس‌تر از گذشته شده است. ان‌شاءالله که وی بتواند در ادامه راه موفق باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: فرجی دورانی که رئیس فدراسیون کاراته بود خاطرات خوبی را از خود در این رشته به جا گذاشته بود. کاراته‌کاها و ملی‌پوشانی که در مسابقات جهانی فرانسه حضور داشتند از او خاطرات بسیار خوبی را دارند. ان‌شاءالله روند مسابقات جهانی پاریس در این دوره نیز ادامه داشته باشد و او بتواند دوباره موفقیت‌های دوره گذشته را تکرار کند. همین که فرجی در نخستین روز اعلام کرده تلاش می‌کند پاداش مدال آوران جهانی را پرداخت کند اتفاق مهمی است. البته از تلاش‌های طباطبایی هم تشکر می‌کنیم.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی راهی فرانسه خواهد شد یا خیر؟ گفت: بنده تصمیم دارم ششم بهمن ماه راهی فرانسه شوم تا از نزدیک این مسابقات را تماشا کنم. تعدادی از ملی‌پوشان راهی این کشور شده‌اند و تعدادی دیگر به دنبال اسپانسر هستند تا هزینه سفر آنها را پرداخت کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اینکه باز هم با فدراسیون کاراته همکاری کنید یا خیر؟ عنوان کرد: تیم ملی یکی از ارکان اصلی فدراسیون کاراته است. ماموریت من تا مسابقات جهانی اتریش بود و در همان مقطع به پایان رسید. از امروز به بعد نیز رئیس فدراسیون هر تصمیم‌ی در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی بگیرد برای ما قابل احترام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا