شاهین: هدف‌مان حضور در لیگ جهانی فرانسه است/ تیم کاتای تبریز را نباید نادیده گرفت

کاتاروی پیشین تیم ملی کاراته گفت: بعد از چند ماه دوری از میادین بازهم تمرینات آماده‌سازی را استارت زدیم تا برای لیگ جهانی فرانسه آماده شویم.

به گزارش “کاراته نیوز” احد شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم کاتای تبریز اولین عنوان قهرمانی آسیا را در تاریخ کاراته ایران رقم زده و به همین دلیل نمی‌توان به راحتی از کنار این تیم رد شد. به همین دلیل بعد از چندین ماه دوری از مسابقات ملی و بین‌المللی تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی کاراته فرانسه و قهرمانی کشور که در دهه فجر برگزار می‌شود آغاز کردم و امیدوارم بتوانیم در این دو رویداد موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: تقریباً بعد چندین ماه دوری از مسابقه اواخر آبان ماه در مسابقات کاپ ونیز ایتالیا که در سطح خوبی برگزار شد به مقام نایب قهرمانی رسیدیم که شروع خوبی برای ما بود. به هر صورت این نایب قهرمانی نشان داد که کاراته ایران می‌تواند بر روی تیم تبریز حساب کند و ما هنوز حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داریم. هدفمان رسیدم به بالاترین سطح موفقیت در این بخش است و هرگز از این هدف دست نخواهیم کشید.

کاتاروی پیشین تیم ملی کاراته گفت: از نظر فیزیک بدنی و ترکیب تیمی یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستیم اما متاسفانه در دو دوره آخر مسابقات جهانی کاراته با بد شانسی روبرو شدیم و نتوانستیم ضمن حضور در این میدان مهم به سکوی جهانی برسیم. این موضوع در شرایطی رخ داد که در شش دوره از مسابقات لیگ جهانی که شرکت داشتیم در پنج مرحله‌ فینالیست بودیم.

شاهین گفت: با توجه به تجربه، امکانات و پتانسیل بازیکنان و مربی تیم امیدوارم دوباره بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم. البته امیدوارم شاهد حمایت هر چه بیشتری کاتا در کشورمان باشیم زیرا معتقدم این بخش واقعا با پتانسیل بالایی روبرو است و با برنامه‌ریزی مناسب می‌شود در آن موفق بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا