هروی: تیم ملی کاراته ملک شخصی‌ام نیست

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی ملک شخصی من نیست و رییس جدید فدراسیون حق اجرای تصمیماتش را دارد.
به گزارش “کاراته نیوز” شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، درباره برنامه های تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته فعلا برنامه ای ندارد اما برخی ملی پوشان با کمک فدراسیون برای دریافت روادید فرانسه اقدام کرده اند تا بتوانند در مسابقات کاراته وان پاریس شرکت کنند.

کاراته‌کاها با هزینه شخصی اعزام می‌شوند

وی افزود: کاراته‌کاها تلاش می کنند تا با جذب حامیان مالی در رقابت های کاراته وان فرانسه شرکت کنند چون فدراسیون کاراته در شرایطی نیست که بتواند هزینه اعزام آنها را برعهده بگیرد. من و شهاب سلطانی مدیر فنی تیم ملی کاراته هم به طور حتم با هزینه شخصی به فرانسه می رویم تا از نزدیک رقابت های کاراته وان پاریس را زیرنظر بگیریم.

پاداش نگرفتیم، رییس جدید مطالبات را پرداخت کند

سرمربی تیم ملی کاراته درباره پاداش فدراسیون بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: از ابتدا هم گفته ام کاراته کاهای تیم ملی هیچ گاه به دنبال پاداش نبوده اند اما پرداخت پاداش موجب افزایش انگیزه آنها می شود و گوشه ای از زحمات آنها را جبران می کند. به هر حال کسب عنوان قهرمانی جهان کار بزرگی است که ماندگار می شود مثل عناوین گذشته و عناوینی که در آینده کسب می شود در تاریخ کاراته باقی می ماند.

وی افزود: ملی پوشان امیدوارند تا قبل از برگزاری مجمع انتخابات، فدراسیون کاراته پاداش رقابت های جهانی را پرداخت کند و در غیر این صورت هم قول فدراسیون کاراته از منظر یک جایگاه حقوقی خارج از عرف نبوده و حق ورزشکاران است. امیدوارم هر فردی که رییس جدید فدراسیون می شود مطالبات بازیکنان و توقعات آنها را در نظر بگیرد.

رییس فدراسیون حق انتخاب دارد

هروی گفت: همان طور که از قبل هم وجود داشته است، در هر مجموعه ای تیم ملی ویترین افتخارات یک فدراسیون است. بنابراین باید به موفقیت تیم ملی توجه شود. این بازیکنان نیاز به دلگرمی دارند هر چند ناچیز باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که ممکن است بعد از انتخابات فدراسیون، تغییر کند، افزود: رییس جدید فدراسیون سیاست های خود را دارد و مختار است، تصمیمش را اجرا کند، حتی اگر قرارداد سرمربی تیم ملی پیش از او مادام العمر باشد، او حق انتخاب دارد. در واقع انتخاب مهره ها حق مسلم هر رییس فدراسیونی است. هم سو بودن تفکرات رییس فدراسیون با تیم ملی کاراته هم مهم است.

وی ادامه داد: تیم ملی ملک شخصی من نیست. هر کسی که می تواند به کاراته کشور کمک کند باید بیاید و هر فردی هم نمی تواند، نباید بماند. قرارداد من تا پایان امسال به صورت شفاهی اعلام شده است و قرارداد کتبی ندارم.

هروی در خصوص مخالفت سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته با حضورش در تیم دانشگاه آزاد گفت: فعالیتی در سوپر لیگ کاراته ندارم و این موضوع تصمیم سرپرست فدراسیون کاراته بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا