انتخابات فدراسیون کاراته و لزوم توجه جدی به آن

به گزارش “کاراته نیوز” سعید حسنی‌پور مربی تیم ملی امید کاراته در یادداشتی ارسالی به لزوم توجه جدی به انتخابات فدراسیون کاراته اشاره کرده است.

متن ارسالی به شرح زیر است:

آرزوی اهالی کاراته ،عزت سربلندی و افتخار این رشته است.از بالاترین مقام اجرایی فدراسیون تا پیشکسوتان ،مربیان ،داوران و قهرمانان تیم ملی و همه افرادی که در دوردست ترین نقاط کشور عزیزمان دوستدار ورزش کاراته هستند ،همه و همه آرزویشان آرامش داخلی و افتخار آفرینی در آوردگاههای بین المللی است.خدا را شکر کاراته در طول تاریخ به ویژه در چند سال اخیر همیشه باعث فخر و غرور ورزش کشورمان بوده است.

در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون کاراته قرار داریم اینجانب نیز به نوبه خود و به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته آرزو میکنم باتوجه به در پیش رو بودن رویدادهای مهم بازیهای آسیایی و المپیک در سال های آتی،بهترین و اصلح ترین شخص برای تصدی این جایگاه توسط اهالی کاراته انتخاب شود.

بنده برای تمامی کاندیداهای محترم آرزوی توفیق دارم و به همه بزرگواران احترام میگذارم و از وزارت ورزش و جوانان خواهشمندم که زمینه حضور را برای همه کاندیداها به صورت یکسان فراهم کند تا انتخابات به دور از حاشیه و در کمال مودت و دوستی برگزار شود و ما شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم.

مدت یک سال و اندی است که فدراسیون مهم کاراته با سرپرست اداره می شود که انصافا سرپرست فدراسیون عملکرد مناسب و خوبی داشته است،جا دارد از وی برای تلاش‌هایی که طی این مدت برای این رشته متحمل شده اند تشکر کنیم و امید داریم که از کاراته خاطرات خوبی داشته باشند.

یکی از ویژگی های خوب سرپرست فدراسیون که همیشه در صحبت هایش به آن تاکید دارد ،لزوم توجه هر چه بیشتر به برگزاری هر چه بهتر انتخابات است‌، که این امر نیازمند تشکیل مجمع مناسب با اعضای شایسته است.

خوشبختانه تلاش‌های خوبی صورت گرفت اما در دقت انتخاب اعضای مجمع انتظار بیشتری می‌رفت و نگاهی کارشناسانه‌تر می‌طلبید.

تغییر ناگهانی اعضا مجمع حس نگرانی و ناراحتی را به بخشی از جامعه کاراته منتقل کرد‌، بدون شک عدم حضور سرمربی تیمی که قهرمان جهان شد به عنوان نماینده مربیان و بازیکنی که دو مدال طلا را در مسابقات جهانی برای کشورمان به ارمغان آورد به عنوان نماینده بازیکنان از نقاط ضعف انتخاب اعضای مجمع می‌باشدکه نباید در این بخش سلیقه‌ای عمل شود.

بر این باوریم که تمامی اهالی محترم جامعه کاراته بعد از انتخابات به فرد منتخب احترام گذاشته و دست در دست یکدیگر برای اعتلا و توسعه این رشته از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد اما این امر میسر نمیشود مگر اینکه در انتخابات پیش رو از همه پتانسیل کاراته استفاده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا