اعضای مجمع به دنبال عدالت خواهی

 

انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است ۲۸ دی ماه برگزار شود که از ۲۷ کاندید ثبت نام شده، ۲۶ کاندید تایید صلاحیت شدند و تنها یک نفر در این بین رد صاحیت شد و آن کسی نیست جز محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته که بیش از دو دهه در این سمت به فعالیت مشغول بود. همچنین پس از اعلام نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و تیم ها از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مجمع انتخاباتی  و تغییرات انجام شده نسبت به لیست مرداد ماه، این شبهه به وجود آمد که شاید شخص یا اشخاصی درصدد برنامه ریزی کردن انتخابات به نفع خود باشند.

البته اهالی کاراته حذف محسن آشوری از حضور در انتخابات آن هم بدون دلیل را ناجوانمردانه و بی عدالتی می دانند و خواهان آن هستند تا با تایید صلاحیت این کاندیدای شاخص، انتخاباتی آرام اما جذابی را در میان حضور سایر رقبای شناخته شده شاهد باشیم.

به گزارش “کاراته نیوز” اعضای مجمع انتخاباتی کاراته، برخی کاندیدای انتخابات و چند تن از اهالی کاراته در صحبت هایی جداگانه خواهان اجرای عدالت، بررسی دلیل عدم صلاحیت محسن آشوری و بازگشت او به انتخابات شدند.

مسعود رهنما عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته و سرمربی سابق تیم ملی کاراته: من به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته و نه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از مقام عالی وزارت درخواست می‌کنم نسبت به این قضیه ورود کنند. همیشه گفته‌اند خانواده شهدا به گردن ما حق دارند اما به چه دلیل برادر دو شهید اجازه حضور در انتخابات کاراته را ندارد.

اسفندیار زیال رئیس هیات کاراته استان گیلان: امیدواریم صدای ما به گوش مسئولین ورزش کشور برسد تا این موضوع با بررسی مجدد مدیریت شود تا انشالله کاراته از این هرج و مرج خارج شده و به آرامش برسد.

حمیدرضا ده بزرگی کاندید انتخابات فدراسیون کاراته و رئیس هیات کاراته استان فارس: از آقای سلطانی فر وزیر وقت ورزش کشور عاجزانه تقاضا دارم تا با اتخاذ یک تصمیم درست کمک کنند وحدت و آرامش به جامعه کاراته برگردد تا بتوانیم این رشته تازه المپیکی شده را برای افتخارآفرینی بیشتر هدایت و آماده کنیم.

محمدرضا سراوانی رئیس هیات کاراته استان سیستان و بلوچستان: از وزیر ورزش تقاضا دارم تا شرایطی  را فراهم سازد تا تمامی نفرات ثبت نام شده در روز مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته حضور یابند تا در نهایت کسی که از دید اعضای مجمع اصلح تر است به ریاست فدراسیون کاراته منصوب شود.

پردل رمضانی رئیس هیات کاراته استان هرمزگان: انتظار دارم آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش با ورود به این مسئله از به وجود آمدن چنین اقدام ها و شبهه هایی جلوگیری نماید تا شاهد برگزاری انتخاباتی بدون غرض و مشکل باشیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که تصمیم نهایی را اعضای حاضر در مجمع که اکثریت از روسای هیات ها هستند خواهند گرفت.

خرم عباسی رئیس هیات کاراته استان اردبیل: امیدوارم کسانی که می توانند کمک کنند و تصمیمات نهایی در دستان ایشان است شرایطی را به وجود بیاورند تا طبق خواسته ی اکثریت جامعه، محسن آشوری دبیر اسبق این فدراسیون با تایید صلاحیت بتواند در انتخابات حضور یابد.

هادی زیدی رئیس هیات کاراته استان بوشهر: انتظار دارم که وزارت ورزش برای فدراسیونی که پتانسیل قهرمانی با امکانات محدود را دارد وقت بیشتری بگذارد و برای حضور دبیر سابق فدراسیون کاراته  که طی ۲۰ سال خدمات ارزنده ای را در حق جامعه کاراته انجام داده است اقداماتی را انجام دهند تا در تاریخ ۲۸ دی ماه شاهد برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و مشکلی باشیم تا در انتها این رشته ورزشی بتواند در اولین حضور خود در میدان بزرگ المپیک با برنامه های درست و جامع از سوی رئیس فدراسیون منتخب شده حضوری چشمگیر و موفقی را داشته باشد.

علی خرمی کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته: نمی‌توان باور کرد که تغییر اعضای مجمع اتفاقی بوده باید فکری به حال این موضوع کرد. جامعه کاراته بدنبال یک انتخابات آزاد و به دور از حاشیه است.

سعید نیکوخصلت کاندیدا انتخابات فدراسیون کاراته: تنها راه نجات کشتی طوفان‌ زده کاراته، اجماع اهالی این رشته است. ر این راستا به تعویق افتادن زمان انتخابات مجمع فدراسیون کاراته تا حصول اجماع بین کاندیداها مد نظر وزارت قرار گیرد

حمید نیکوهمت دبیرهیات کاراته استان مرکزی: از وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارم اگر دلیل محکمه پسندی برای رد صلاحیت دبیر سابق فدراسیون دارند آن را از طریق رسانه ها به اصلاع عموم برسانند تا اهالی کاراته ایران در جریان این امر قرار بگیرند و حواشی به وجود آمده این روزها از محیط و جامعه کاراته دور گردد.

احمدرضا محمودی خواه دبیر هیات کاراته استان چهارمحال و بختیاری: معتقدم اگر نفر اول ورزش کشور شخصا در این زمینه ورود کند وعلت ردصلاحیت شخصی که زحمات فراوانی برای این رشته ورزشی در طول بیست سال فعالیت خود چه به عنوان دبیر و چه در حال حاضر که سمتی ندارد، کشیده است توضیحاتی را به جامعه کاراته دهند، تمام این حواشی پایان خواهد یافت.

حامد زیگساری مربی تیم ملی ماکائو: در حال حاضر خبر خوبی از برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته به گوش نمیرسد و علاوه بر کنار گذاشتن یکی از خادمان اصلی سه دهه اخیر کاراته که از خانواده معظم شهدا و برادر دو شهید بزرگوار می باشد (محسن آشوری )و بنا به دلیل نامعلوم از ورود به عرصه رقابت منع گردیده.و همچنین با تغییر غیر قابل قبول و خلاف مقررات اعضاء مجمع خصوصاً کنار گذاشتن پرافتخارترین مربی تاریخ کاراته ایران آقای سید شهرام هروی با شخص دیگر و سایر موارد اقدام به مهندسی جانبدارانه برای یک کاندیدای خاص نموده اند که اتفاقاً سابقه درخشانی در دوران ١۴ سال مدیریت بر فدراسیون نداشته است. لذا از حضرتعالی بعنوان عالی ترین مقام اجرایی ورزش تقاضای رسیدگی دارم

غلامعلی حیدری مربی سابق تیم ملی کاراته: امیدوارم جناب آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش با توجه به مدت زمان کمی که تا انتخابات فدراسیون کاراته مانده است، شخصا به این مسئله ورود کنند و با تدبیر خود شرایطی را به وجود بیاورند تا انتخابات بدون حرف و حدیث و با شرایطی کاملا برابر برای تمامی کاندیدها برگزار شود تا با انتخاب اصلح ترین گزینه، شاهد قدرتنمایی این رشته ورزشی در میدان های جهانی و المپیک باشیم.

و چندین و چند مصاحبه، بیانیه و پیام که همگی خواهان پیگیری مشکلات به وجود آمده هستند و از وزارت ورزش خواهان برقراری عدالت در برگزاری انتخابات ۲۸ دی ماه فدراسیون کاراته می باشند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا