باید برای ثبت نام انتخابات فاکتوری را در نظر می گرفتند

دبیر هیات کاراته استان چهارمحال و بختیاری تعداد زیاد کاندیدا را اشتباه دانست و معتقد است شاهد مشکلات زیادی در این زمینه هستیم.

به گزارش “کاراته نیوز” احمدرضا محموی خواه دبیر هیات کاراته استان چهارمحال و بختیاری در خصوص مطلب فوق گفت: تعدد حضور کاندیدا با افکار، برنامه ها و نظرات مختلف باعث می شود تا اعضای مجمع در انتخاب کاندید مورد نظر دچار سردرگمی و مشکل شوند لیکن اگر فاکتور و یا ملاک مشخصی برای گزینش این عزیزان مشخص می شد، تعداد کمتری در انتخابات حضور می یافتند و این حواشی نیز به وجود نمی آمد.

وی ادامه داد: از دیدگاه من بهترین راه حل برای رفع این مشکل نشست مسئولین ذیربط و بزرگان کاراته و صحبت و بررسی درباره ی این مشکلات است.

دبیر هیات کاراته چهارمحال و بختیاری با اشاره به این موضوع که انتخابات فدراسیون کاراته موضوع کوچکی نیست، عنوان کرد: این رشته ی ورزشی تازه به المپیک راه پیدا کرده است و راه سخت و دشواری برای رسیدن به موفقیت پیش روی دارد. طبیعی است که گروه های مختلف مخالف و موافق در این انتخابات حضور یابند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش برای حل این حواشی باید بزرگ منشی کند، افزود: به شخصه معتقدم اگر نفر اول ورزش کشور شخصا در این زمینه ورود کند وعلت ردصلاحیت شخصی که زحمات فراوانی برای این رشته ورزشی در طول بیست سال فعالیت خود چه به عنوان دبیر و چه در حال حاضر که سمتی ندارد، کشیده است توضیحاتی را به جامعه کاراته دهند، تمام این حواشی پایان خواهد یافت.

محمودی خواه در پایان خاطرنشان کرد: آشوری شخصیت کوچکی نیست و رزومه کاری ایشان برای همگان روشن است. اگر شخص نادرستی به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شود و با تصمیماتش سبب ایجاد اتفاقات ناگواری برای کاراته و ورزش کشور به وجود بیاورد، در آن زمان جناب وزیر باید پاسخگو باشد. امیدوارم در انتخابات ۲۸ دی ماه شخصی به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب شود که با برنامه های خود بتواند کاراته ایران را در رویداد بزرگی همچون المپیک به مدال برساند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا