تغییر اعضای مجمع اتفاقی نیست/چرا کاندیدایی که پنج ماه پیش صلاحیت داشت، حالا ندارد!

 کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته نسبت به حواشی بوجود آمده پیش از برگزاری مجمع واکنش نشان داد.
به گزارش “کاراته نیوز” علی خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد فضای جامعه کاراته پیش از انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: به نظر من کار با صداقت پیش نمی‌رود و نباید چشم خود را روی این مسائل ببندیم. واقعا چه به سر جامعه کاراته آمده که در هر برهه‌ای از زمان دستخوش ناملایماتی این چنینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چرا باید یکی از پیشکسوتان قابل احترام فدراسیون کاراته رد صلاحیت شود، گفت: چطور می‌شود کاندیدایی که پنج ماه پیش صلاحیت داشت امروز در فهرست صلاحیت شده‌ها نیست. مگر او در این پنج ماه مرتکب چه گناهی شده که عدم صلاحیت شده است؟

کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته در ادامه تصریح کرد: چرا اعضا معرفی شده توسط همین فدراسیون تغییر کرد؟ چرا باید مربی تاریخ ساز کاراته و همچنین دارنده دو مدال طلای جهان از مجمع حذف شوند؟

وی با بیان اینکه این موارد اتفاقی نیست، افزود: نمی‌توان باور کرد که تغییر اعضای مجمع اتفاقی بوده باید فکری به حال این موضوع کرد. جامعه کاراته بدنبال یک انتخابات آزاد و به دور از حاشیه است.

خرمی ادامه داد: رئیس بعدی این فدراسیون باید خادم کاراته و مورد اطمینان این خانواده بزرگ باشد زیرا در کاراته جایی برای رییس تحمیلی نیست. مطمئن باشید در هرجایی که هستیم و هرکاری که میکنیم، خدا شاهد اعمال ما خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: روزهای سرنوشت سازی پیش روی کاراته است و تمام مسئولان ورزش و اعضای جامعه کاراته باید دست به دست هم دهیم تا یک انتخابات سالم و به دور از ریا را برگزار کنیم زیرا انتخابات مهندسی شده، دردی از این فدراسیون دوا نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا