زیدی: حرف آخر انتخابات را اعضای مجمع خواهند زد.

رئیس هیات کاراته استان بوشهر گفت: بی شک طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقررات وزارت ورزش و جوانان، حرف آخر انتخابات رئیس فدراسیون را اجماع و تفکر جمعی که همان رای روسای هیات استان ها که به نمایندگی کاراته کاهای استان خود انتخاب شده اند می زنند. البته در این بین برخی صاحب نظران و دیگر اعضا که عضو مجمع انتخاباتی هستند نیز تاثیرگذارند و هیچ راه و روش دیگری به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

به گزارش “کاراته نیوز” هادی زیدی درگفتگو با خبرنگار کاراته نیوز در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته گفت: ضمن احترام به تمام کاندیدهای محترم، نام محسن آشوری باید در لیست نهایی تایید صلاحیت شده ها می بود تا جامعه کاراته و اعضای مجمع علی الخصوص روسای هیات ها در اینباره که چه فردی بر صندلی ریاست فدراسیون بنشیند نظر می دادند.

وی در مورد تغییرات ایجاد شده در اعضای مجمع اظهار کرد: از ظواهر امر اینطور به نظر می آید که جهت گیری هایی صورت گرفته است اما این جهت گیری ها در نتیجه اصلی انتخابات دخالت نمی کند. هر آنچه که اعضای مجمع و روسای هیات ها مدنظر داشته باشند همان خواهد شد.

زیدی ضمن بیان این موضوع که هر شخصی آزاد است در انتخابات شرکت کند، اظهار کرد: همه افرادی که در انتخابات شرکت کردند برای منتخب شدن ریاست فدراسیون کاراته حضور ندارند؛ بلکه عده ای به نفع کاندید های مدنظر خود کناره گیری می کنند و امتیازاتی را در قبال آن دریافت خواهند کرد و همینطور گروهی دیگر تنها برای مطرح شدن نامشان برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند. تنها چند چهره خاص و شناخته شده هستند که در خود این توانمندی را دیدند که بتوانند این فدراسیون را هدایت کرده و سرنوشت کاراته را با برنامه های خود رقم بزنند.

وی در ادامه افزود: از دیدگاه من با توجه به اینکه آقای آشوری بیست سال خدمات ارزنده ای به اهالی کاراته و روسای پیشین کرد، این کمترین حق ایشان است که در انتخابات ۲۸ دی ماه حضور داشته باشند.

رئیس هیات کاراته بوشهر در مورد خواسته خود از وزارت ورزش تشریح کرد: انتظار دارم که وزارت ورزش برای فدراسیونی که پتانسیل قهرمانی با امکانات محدود را دارد وقت بیشتری بگذارد و برای حضور دبیر سابق فدراسیون کاراته  که طی ۲۰ سال خدمات ارزنده ای را در حق جامعه کاراته انجام داده است اقداماتی را انجام دهند تا در تاریخ ۲۸ دی ماه شاهد برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و مشکلی باشیم تا در انتها این رشته ورزشی بتواند در اولین حضور خود در میدان بزرگ المپیک با برنامه های درست و جامع از سوی رئیس فدراسیون منتخب شده حضوری چشمگیر و موفقی را داشته باشد.

زیدی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه کاندیدا عنوان کرد: امیدوارم اعضای مجمع که نمایندگان جامعه کاراته هستند انتخاب  اصلح انجام دهند و کاراته را به سوی آرامش و موفقیت سوق دهند. این تنش های ایجاد شده بخاطر عدم حضور شخصی است که نه تنها به گردن کاراته بلکه به گردن کل ملت ایران حق دارد. حضور ایشان به معنای انتخاب ایشان برای ریاست فدراسیون کاراته نیست بلکه به معنای ایجاد عدالت و اطمینان خاطر در بین جامعه کاراته است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا